2777
2789
عنوان

شغل نظامی

| مشاهده متن کامل بحث + 1833 بازدید | 30 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابجی واتساپ کجا بود خخخ. گوشی ساده داریم اونم فقط هفته ای یبار در حد نیم ساعت میدن اگ میزاشتن گوشی ب ...

آره درست میگی. خودم همسرم نظامیه. درکت میکنم. برادرم هم سربازه. دوتا برادر بیکار دارم. نکن تحمل کن. به روزهای خوب فکرکن

همسرت نظامیه راضی هستین؟ حقوقش چطوره

یگان تکاوری. پنج تومن حقوق میگیره. استوار. ماهی هفت و نیم میلیون هم قسط داره. خداروشکر. برادرامو میبینم بیکارن. چیکار کنیم خداروشکر

بشین بیای بیرون که چی بشه 

اونجا احترام داری حقوق داری آینده داری قدر موقعیتت،رو بدون برادرم هرچه دوندگی کرد نتونست قدش کوتاه بود اونم فقط 2سانت از من به شما نصیحت بیرون نه شغلی هست نه چیزی 6ماه آموزش میبینی بعد میری برای ارگان سرکار ،بیای بیرون به این راحتی کارمند نمیشی 

احساسی هم تصمیم نگیر خداراشکر کن بخاطر موقعیتی که بهت داده مطمئنم باش احترام نوع نگاه همون اقوام قبل نظامی بعد نظامی کلی باهات تغییر می‌کنه اصلا هم سخت نیست شوهر دوستم و شوهر عمه مم نظامین خیلی زندگیشون خوبه

دوریش سخته برام بیشتر از همه چی

باور کن اینا می‌گذره آینده خودتو رو خراب نکن همچین موقعیتی دیگه نصیبت نمیشه یه عمر افسوس میخوری بعد که بری سرکار موقعیتت بهتره ،راحتتر رفت و آمد می کنی باعث افتخارخانواده ت هم میشی احساسی تصمیم نگیر موقعیت کاری و جو کاری ت کامل با 6ماه آموزشی فرق می کنه گذشته از اون کلی مزایا داری وام مسکن وام های دیگه ..همینطور حکمت کارت و بیمه نیروهای مسلح کلی کمکت در آینده میشه راحت زندگی می‌کنی آینده ت رو بساز بیای بیرون که چی بشه نهایت لیسانس بگیری دیگه تو بدو کار بدو ،اصلا همچین موقعیتی دیگه نصیبت نمیشه

برادر طفلی من با معدل 18/29کارشناسی ارشد داره هرچه امتحان استخدامی میده اصلا به نتیجه نمی رسه با کلی وام تونست یه بوتیک لباس بزنه نه موقعیت اجتماعی صب وشبم باید بوتیک باشه جا برا مریض شدن نداره خیلی دنبال نظامی شدن بود قدش کوتاه بود نشد فقط قدر موقعیتت رو بدون راحت از دستش نده دلتنگ چی بشی ؟پدر یامادر یاخانواده همین خانواده دوسال دیگه که پسرش چند سال یه بار درجه بگیره مقامش بالاتر بره خوشحال تر وسربلندترن تا پسرشون همچین موقعیتی از دست بده بیاد وردلشون ،تو زندگی به جایی نرسه و چه بسا بعداً سرکوفتت هم بزنه همچین موقعیتی از دست بدی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز