2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162808 بازدید | 66735 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان چقدرررررر تایپیک زود جلو میره چه خبره
دوستان چرا عکس من تو پیج معرفی جراحان بینی ف ی س ب و ک؟؟؟باید چی کار کنم حالااااا
عجب غلطی کردم عکس گذاشتم
27 مهر...کلینیک شایامهر.دکتر سامی(7/5+950کلینیک+300 عکس و ازمایش)بینی استخوونی راضیییییییییییم
عزیزم مرسی ببخش خیلی سوال میکنم اخه من از اصفهان میخام بیام پیشش ؟خیلی شنیدم که زیادی قوس میده بینی رو ولی عکسای سایتشو خیلی دوست داشتم .بینی من انحراف داره وسر بینیم یه کم افتاده .نظرشما در موردش چیه ؟؟
راستی اینم بهت بگم که دختر خالم 3-4سال پیش با الهی عمل کرد از همون اول هم قرینه نبود یه کمی هم پهن بود اما چون بینیش خیلی مشکل داشت 1بار هم شدید شکسته بود خودش راضی بود
+ هروقت سرما میخوره سمت چپ بینیش رو تیغه ورم میکنه میاد بالا
خانوم گل فک نمیکنم این شایعه قوس در مورد سامی درست باشه چون دکتر دقیقیع و کارشو با یه قوس خراب نمیکنه چون وقتی من بهش گفتم قوس زیاد ندی ی لبخند پوزخند مانندی زد ک یعنی این وصله ها ب من نمیچسبه
27 مهر...کلینیک شایامهر.دکتر سامی(7/5+950کلینیک+300 عکس و ازمایش)بینی استخوونی راضیییییییییییم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز