در صورت نیاز هر گونه سوال خود را با آیدی تلگگگرام:manip30 در میان بگذارید
پست دوم مربوط یه قوانین تاپیک
پست سوم مربوط به اطلاعات تاپیک هست
با تشکر از همراهیتون
manip30
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید
بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام
telegam ID:manip30
اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام
موفق باشید
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
بچه ها ....من یه ماه از عملم میگذره شما هم بعضی اوقات بینیتون تیر میکشه ....یا وقتی به پهلو میخوایین بعد برمیگردین حس میکنید بینیتون داره برمیگرده من نمیتونم جلوی وسوسه به پهلو خوابیدنمو بگیرم
وقتی کسی هدفی را غیر از آنچه همه دارند دنبال کند میگویند :یا خداست یا شیطان
عزیزم حتما به دکترت مراجعه کن چون طبیعی نیست . من دوستم که تو تهران پیش دکتر روزبه پهلوان عمل کرد اصلا این مشکلی که میگی نداشت . تورم و کبودی تا حدودی طبیعیه اما نه اینطوری که می گی .
بچه ها بنظر شما جراحي توي تهران بهتره يا كرج؟ چون من ديدم قيمتها خيلي متفاوت ميشه اما واقعا همونقدر ...
من پیشه دکتر نوروزی وقت گرفتم بعد تو پیج اینستاش فقط ادرسه کرج گذاشته بود که اونجا تو نظرا گفتن ۶ میگیره ولی منکه زنگ زدم تو تهرانم عمل میکنه که اینجام ۶ میگیره حالا نمیدونم شاید تو کرج کمتر بگیره