2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162650 بازدید | 66735 پست
سلام عزیزم نه زیادسربالا نیست .دکترم گفت دوماه بگذره یه کمی افت میکنه طبیعی میشه.عزیزم دکتر امیرسجاد ...

مبارکتون عزیزم.منم جمله رو حالت خبری پرسیدم نه سوالی و چون از زاویه ش خوشم اومد پرسیدم کدوم دکتر بوده؟

بازم مبارکه...کلی باهاش کیف کنی

مطب گردی ها  دکتر بنیادی و نادریان صفحه ۲۹۰۰ دکتر تقوی یحیوی رجایی غلامر ضا احمدی قارونی  سامی  ۲۹۰۲      دکتر برزنجی ابیانه ۲۹۰۳        
دوستان دكتر خالقي رو كسي اينجا ميشناسه؟؟ دكتر جواد خالقي ميگن اكثر عملاش گوشتين

چنتا از دوستای من باهاش عمل کردن ظاهرن خوبه با اینکه دقت کنی ایراد داره ولی تنفسشون افتضاحه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینکه دکترا میگن عمل کنی 99درصد عوض میشی ولی بینی 30 40 درصد بهتر میشه یعنی چی؟ من برای مشاوره رفتم دیگه نهایت میگن 50 درصد بهتر میشه ولی خودت خیلی عوض میشی؟؟؟ همه ی دکترا این جورین؟؟؟ 

اینکه دکترا میگن عمل کنی 99درصد عوض میشی ولی بینی 30 40 درصد بهتر میشه یعنی چی؟ من برای مشاوره رفتم دیگه نهایت میگن 50 درصد بهتر میشه ولی خودت خیلی عوض میشی؟؟؟ همه ی دکترا این جورین؟؟؟ 

من وقتی از مطب نادریان اومدم بیرون تا خونه گریه کردم اینقدر که باهام بد برخورد کرد الان میخندم ولی اون لحظه واسم خیلی سخت بود دیدم اینجا دوستان میگن رفتارش خیلی خوبه ولی با من با اکراه صحبت کرد اونم به زور اولش من حرف نزده گفت عملت نمیکنم خوب نمیشه تنفست داغون میشه و...ولی اینا رو گفتم که اگه کسی رفت و این برخورد رو دید فکر نکنه اولین نفره و مثل من بزنه زیر گریه اما با خیلی ها خیلی خوب برخورد کرد انگار برخوردش دو گانه ست 

ولی جراحی هاش خوبه 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
من وقتی از مطب نادریان اومدم بیرون تا خونه گریه کردم اینقدر که باهام بد برخورد کرد الان میخندم ولی ا ...

نمیدونم چرا اینجوری میگن ادم اون لحظه واقعن ناراحت میشه. من تو مطبشون میخندما بروز نمیدم ناراحت شدم و الان دو دل شدم 

من وقتی از مطب نادریان اومدم بیرون تا خونه گریه کردم اینقدر که باهام بد برخورد کرد الان میخندم ولی ا ...

خوب شد گفتی، من همین هفته دارم میرم مطبش، اگه با خاک یکسانم کرد جا نخورم  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز