2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162196 بازدید | 66734 پست
يه كلكل شده بين بچه ها كه هركسي ميخواد دكتر اون يكي رو خراب كنه بيچاره امثال من   اومديم چهار ...

اینجا تاپیک خوبیه. ولی اینو دوستانه و خواهرانه بهت میگم برای تحقیق کردن باید حضوری بری مطبها و اطلاعات بگیری.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حالا اینو که راضی هستی یا ناراضی نگو فقط اسمشو بگو    

الهی فدات بشم. خیلی شرمنده ام. این قانونی هست که برای خودم گذاشتم اجازه بده بهش متعهد بمونم. باور کن من هرچی بگم فقط تورو به خطا میندازه دوست خوبم. 

اما هر سوال دیگه ای داری بپرس بروی چشم و با کمال میل در خدمتم. ❤❤❤❤❤

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

محمد کاظم امیری پویا


به سلامتی انشالله 

مبارکتون باشه


  آنچه درباره  کوروش بزرگ برای محقق  جای تردید ندارد،قطعا این است که لیاقت سیاسی و نظامی فوق العاده در وجود وی با چنان انسانیت و مروتی درامیخته بود که درتاریخ سلسله های پادشاهان شرق  پدیده ای تازه به شمار میآمد .   

دوستان چیزی به اسم ژل دایمی وجود نداره من نه سال پیش عمل کردم فکر کنم دکتر بعده عمل ژل تزریق کرده بود الان بعده چندین سال که ژل جذب شده شکل بینی منم عوض میشه 

 کورتون هم گه تزریق کرده یه  تو رفتگی ایجاد کرده ولی دکتر قبول نمیکنه من از چند تا دکتر دیگه پرسیدم رفتم پیش دکتر پوست همه اتفاق نظر دارن که کورتون باعث تورفتگی شده و چند ماه باید بگذره تا پوست ترمیم بشه 



یه خواهش داشتم دوستان لطفا صادق باشین چون برا ماها که تهران نیستیم و دنبال دکتر برا ترمیم هستیم نظرات اینجا خیلی مهمه 

 ما یه بار یه تجربه بد داشتیم دیگه دوست نداریم دوباره تکرار بشه 

در ضمن فرصت زیادی هم نداریم بیاییم تهران به همه دکتر سر بزنیم و نمونه زیادی ببینیم 

 قبول کنین شما مسیولیت سنگینی دارین و یه لحظه خودتونو جای ما بزارین و به وجدانتون رجوع کنین 

دوستان چیزی به اسم ژل دایمی وجود نداره من نه سال پیش عمل کردم فکر کنم دکتر بعده عمل ژل تزریق کرده بو ...

دکترتون کی بود دوست عزیز

تمام ترسم از این است که یک شب بخواهی به خوابم بیایی و من بیدار نشسته باشم ...
یه خواهش داشتم دوستان لطفا صادق باشین چون برا ماها که تهران نیستیم و دنبال دکتر برا ترمیم هستیم نظرا ...

خدا خیرت بده. اینجا شده کلکل. قشنگ معلومه.

اونوقت فکر کردن دیگران بچه اند نمیفهمند.

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

دوستان چیزی به اسم ژل دایمی وجود نداره من نه سال پیش عمل کردم فکر کنم دکتر بعده عمل ژل تزریق کرده بو ...

تو رفتگی زیاد؟

کورتون رو چه ماهی زدی؟

کجای دماغته؟

ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

سلام دوستان وقتتون بخیر من رو کاربرای قدیمی میشناسن البته نه با این اکانت بلکه با یه اکانت دیگه که خیلی سختی کشیدم

قصه بینی من به این شکله که حدود 3 سال پیش با دکتر که نمیتونم بگم با شخص محترمی به اسم همایون الهی جراحی کردم و با اینکه پسر بودم از ایشون خواهش کردم به هیچ عنوان بینی بنده رو کوچیک نکنند و فقط و فقط انحراف شدیدش رو رفع کنن ، علی رغم تاکید من ایشون متاسفانه از تکنیک های قدیمی و کاهنده استفاده میکنند و بینی بنده رو به شدت کوچیک کردن من تقریباً مطب 50 تا دکتر رفتم و شاید چیزی حدود 3 میلیون هزینه ویزیت دادم تا اینکه خودم به درجه ای از دکتر بودن رسیدم اول این رو بهتون بگم که تو رفتگی بینی فقط و فقط دلیلش برداشت بیش از حد بافت بینی هستش و پزشکی که تجربه داشته باشه ترجیح میده بینی برآمده باشه تا تو رفته چون برای اصلاح تو رفتگی هم به فاشیا نیاز هست هم به غضروف اما برای برداشتن فقط و فقط یه سوهان کشیدن ساده


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش