2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161366 بازدید | 66733 پست
سلام.من فردا عمل دارم.منشی دکتر پرسیدم کاشت ناخن ایرادی نداره ؟گفت حداقل از هر دست یه دونه شو باید ب ...

به من گفتن برای کنترل اکسیژن خون، دست یا پات یه ناخن کاشت و ژلیش نباشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان من بینی م مقداری انحراف ب کجی داری سوراخ سمت چپ م هوا نمیکشه یعنی کلا مسدوده میخام برم دکتر ببینم پلیپه انحرافه چیه..

کسی تجربه شو داشته؟ اگ داشته هزینه جراحیش چقدر میشه؟

•فقیر،به دنبالِ شادی ثروتمند.ثروتمند،به دنبال سادگی زندگی فقیر است.کودک،به دنبال آزادی بزرگتر.بزرگتر،به دنبال سادگی کودک.آنان که رفته اند،در آرزوي بازگشت.آنان که مانده اند،در آرزوی رفتن.خدایا...کدامین پل در کجای دنیا شکسته استکه هیچ کس به مقصدش نمیرسد؟

آخی عزیزم چقد ناراحت شدم وافعا درکتون میکنم منم همیشه میترسیدم عمل کنم خراب شه و همینم شد.چقد هزینه ...

شما که تازه عمل کردید . صبوری کنید بهش انرژی مثبت بدید . شاید اصلا لازم نباشه حای به ترمیم فکر کنید . 

معلومه هر دکتری برای جیب خودشم که شده میگه ترمیم کنید . ولی حتما صبر کنید تا یک سال . 

منم الان بینی الانمو بفرستم برای یه دکتر دیگه . میگه گند زده خانوم . باید ترمیم بشید😕

سه شنبه وقت جراحی دارم واسم دعا کنید همه چی خوب پیش بده

یه بچه دوسال و چهار ماه دارم یکم نگرانم 

نمی دونم کار درستی کردم الان وقت جراحی گرفتم یا باید صبر می کردم دخترم بزرگ بشه😭😭😭😭😭😭

آدم خانه اش یک جاست،دلش هزار جای دیگر............ 
سلام.من فردا عمل دارم.منشی دکتر پرسیدم کاشت ناخن ایرادی نداره ؟گفت حداقل از هر دست یه دونه شو باید ب ...

كنترل وضعيت سلامت بيمار در اتاق عمل از روي رنگ ناخن انجام ميشود. روز عمل حداقل يك ناخنتان را بدون لاك و كاشت نگهداريد.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلاااااام شایلیین جان یه سوال اینکه چندمین نفر برای عمل باشی به نظرت فرقی داره ؟  من یه همکار ...

بستگي به دكتر داره ولي در كل نفر اول و يا دوم بهتره.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

خیلی تو فکرشم ولی متاسفانه یک سال از عملم گذشته  انگاری تا یه سال زمان برای شکایت هست   & ...


ميتونيد شكايت كنيد. اينطور كه من شنيدم الان قوانين خيلي به نفع مريض هست و به دكترها سخت ميگيرن. حتي در مواردي كل هزينه عمل رو برميگردونن.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

دوستان کسی اطلاعاتی نداشت منو راهنمایی کنه،هیچکس جوابمو نداد    


سوالت چي بود؟

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سه شنبه وقت جراحی دارم واسم دعا کنید همه چی خوب پیش بده یه بچه دوسال و چهار ماه دارم یکم نگرانم&nbs ...

بسلامتيييييييييييييي و مباركي باشه عزيزم. حتما تجربياتي كه در خصوص شب عمل نوشتم رو بخون. (توي امضا شماره صفحه هست)

همچنين ليست وسايل مورد نياز روز عمل.

انشالله عملت عالي هست و مياي برامون از حال خوشت ميگي  

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام بچها من موقع خمیازه یکی از پرهای بینیم ک یکم بزرگتر از اون یکیه باز میشه ولی اون ک کوچیکتره تکون نمیخوره اصلا کسی تا بحال اینطوری بوده؟؟؟واقعا این پرها خیلی رفته رو مخم اه

با اینکه داستان منو بد نوشتی اما تو هنوزم خدای خوب منی:)🍂
سلام بچها من موقع خمیازه یکی از پرهای بینیم ک یکم بزرگتر از اون یکیه باز میشه ولی اون ک کوچیکتره تکو ...

خمیازه هم که میکشی به اینه نگاه میکنی   عزیزم وقت بده به بینیت حداقل از خودش دفاع کنه ....کل ساختمون بنده خدا عوض شده

وقتی کسی هدفی را غیر از آنچه همه دارند دنبال کند می‌گویند :یا خداست   یا شیطان   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز