2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161366 بازدید | 66733 پست
از خود دکتر یا منشیش بپرسید  اگه هم فکر میکنید ممکنه بپیچونن یا نگن مثلا از دکتر بپرس من نفر چ ...

مرسی حتما می پرسم از خودشون

ولی واقعا بعضی ها دوس ندارن بگن

مطب گردی => دکتر نادریان و دکتر نوری (صفحه 2773) ، دكتر احمدي ( صفحه ٢٩٤٨ ، 2961) ، دكتر سجاديان و دكتر پريسا اميديان (صفحه ٢٩٥٢)  ، دکتر عامری ( صفحه 2961 )  ، دکتر جهانیان (2967)، دكتر نجات پور (٣٠٩٠) ، دكتر كاميابي (صفحه ٣٠٩٦)  ، جراحی دکتر کامیابی (5شهریور 99)
ولی خوب میگیره برای ترمیم.به من هم گفت چون انحراف داری یه تومن بیشتر میشه

عزیزم من عمل اولمه ترمیمی نیستم ولی مدل بینیم غضروف لازم داره خود بینیم ضعیفه 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره درواقع پره بالاتره  مرسی عزیزم حالا وقت کنم میزم پیش دکترم ببینم چی میگه

بالا پایین بودن پره ها احتمال زیاد داره که رفع بشه ولی بالا پایین بودن سوراخ های بینی به نظر من ربط چندانی به ورم نداره

بالا پایین بودن پره ها احتمال زیاد داره که رفع بشه ولی بالا پایین بودن سوراخ های بینی به نظر من ربط ...

از رو به رو بالا پایینه که همون پره هاس که باعث شده این جوری دیده بشه ولی از پایین خود سوراخا تقریبا مثل همه   

عزیزم من عمل اولمه ترمیمی نیستم ولی مدل بینیم غضروف لازم داره خود بینیم ضعیفه 

اوا ببخشید عزیزم من بد متوجه شدم🙈

شما تصمیمتون با همین عامریه؟وقت عمل هم داده بهتون؟

شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹)  دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
ی بار سه شنبه شب رفتم از پذیرش پرسیدم گفتم فردا کی بیام جواب سربالا داد بعدشم چون شما گفتین نمونه کم ...

میدونی روال کار  واسه من اینجوری بود که ب منشیش زنگ زدم گفتم از کرمانشاهم میخاممشاوره شم شماره دکترو دادن و گفتن فقط بهشون پیام بدین تماس جواب نمیدن بعدش من سه شنبه پیام دادم با دکتر هماهنگ کردم دیگه اون روز رفتم مشکلی نبود

هر چی خیرتونه اتفاق بیفته

بچه ها من از حموم کردن بعد از عمل میترسم هرچند که هنوز نه به داره نه به بار و بنتیجه نرسیدم ولی ممنون میشم یکم در موردش بگید  

یه دوش ساده یا میتونی شامپوم بزنی؟آب حسابی بخوره به صورت؟چجوریهههه

کاربر محترم سلام هرچی فکر میکنم من نه شما رو می شناسم و نه تا بحال مطلب کمک‌کننده‌ای از شما توی سا ...

شایلین جان لطفا بعد اینکه خالت خوب شد حتما اون شرایط روحی و احساسی قبل و بعد عمل رو که گفتی و بنظرم خیلی مهمه رو برامون توضیح بده چون من روحیه ضعیفی دارم

از رو به رو بالا پایینه که همون پره هاس که باعث شده این جوری دیده بشه ولی از پایین خود سوراخا تقریبا ...

دوست عزیز شما بینیتون را با کی عمل کردید؟


مطب گردی ها  دکتر بنیادی و نادریان صفحه ۲۹۰۰ دکتر تقوی یحیوی رجایی غلامر ضا احمدی قارونی  سامی  ۲۹۰۲      دکتر برزنجی ابیانه ۲۹۰۳        
اوا ببخشید عزیزم من بد متوجه شدم🙈 شما تصمیمتون با همین عامریه؟وقت عمل هم داده بهتون؟

نه عزیزم گفتم که از مدل طراحیش خوشم نیومد  یهو انگار سر بینی بالا رفت ولی کارای زنده که دیدم خوب بودن بخصوص استخوان بینی شون خیلی خوب بود برعکس کارای برادران که حس میکنم پهن هستن 

راستی از نظر برادران همه بینی ها گوشتین !!!! به ندرت میگه استخونی

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
بچه ها من از حموم کردن بعد از عمل میترسم هرچند که هنوز نه به داره نه به بار و بنتیجه نرسیدم ولی ممنو ...

حمام کردن بعد از عمل هیچ مشکل خاصی نداره هر جور قبلا بوده بعدش هم همونطوره فقط آب باید ولرمِ ولرم باشه چون آب داغ باعث ورم می شه

ممنون بابت امضاتون

خواهش میکنم❤🌼

شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹)  دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
من تیپ پلاستی کردم  رجبیان

تیپ پلاستی چ جوریه؟میشه توضیح بدین لطفا

شرح مطب گردی های من:دکتر امید ابراهیمی،دکتر هومن فرهنگ مجد،دکتر بهزاد فرخی(صفحه ۲۷۷۹)  دکتر غلامرضا احمدی،دکتر حسن عامری،دکتر کمال کوچک زاده(صفحه ۲۷۸۰)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792