2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162344 بازدید | 66734 پست
سلام دوستان.  داشتم صفحات خیلی قبل رو میخوندم به یه کاربری برخوردم که متاسفانه با چند نام کارب ...

اینا سالهاست تو همه تاپیکای بینی تبلیغ میکنند هر دفعه هم با یکی عمل کردند🤣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام..من دوروزه عمل کردم..خیلی ورم دارم بیش ازحد...چکار کنم؟



سلام عزیزم.نمک و ادویه جات مصرف نکنید.و حتما غذاهاتو میکس کن بخور و موقع خواب حتما ۲ تا ۳ بالش بذار زیر سرت. آناناس به صورت پوره شده و آب کرفس هم روزی یه لیوان تا چند روز خوبه ولی زیادیش برای چشم ضرر داره.صبور باش حسابی چون ورم حداقل چند ماه باهات هست 

خیلی ممنونم ...این ورمای چشمم تا کی هستن؟یعنی تا پقد باید ب زور ببینم


سلام

با كدوم دكتر عمل كرديد؟

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

نمیدونم چرا تامپون هم گفت شنبه...خفه میشم ک تا شنبه


سخت نگير، هرچي دكتر ميگه گوش كن انشالله كه نتيجه عالي ميشه...

در مورد ورم، نگران نباش رعايت كن، نمك نخور تا ميتوني، قرص اناهيل خوبه، اناناس و كرفس و دمنوش بابونه خوبه.

ولي در هر صورت بايد صبور باشي اين ورم حالا حالاها مهمون صورتت خواهد بود...

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سخت نگير، هرچي دكتر ميگه گوش كن انشالله كه نتيجه عالي ميشه... در مورد ورم، نگران نباش رعايت كن، نمك ...

شایلین میدونم ک حالا حالا ها هست...ولی چشمامم انقد باید ورم داشته باشه؟؟من خیلیا رو دیدم حداقل چشماشون ورم نداشت

سلام به همگی 

تازگیا تصمیم گرفتم بینیمو عمل کنم و با اینجا آشنا شدم 

باورتون نمیشه ولی فقط اینجا اطلاعات خوبی میده راجع به دکترا   

برای همین عضو شدم بالاخره   

یه عالمه دکتر پیدا کردم ، الان کاملا گیج شدم که کدوم خوبن ، یه سری میگن عااالیه یه سری میگن افتضاحه . استرس گرفتم    

خواهش میکنم کمکم کنید .

اول از همه دکتر یزدان فر رو کسی می شناسه ؟

دیروز رفتم مطبش خیلی خودش گل بود   ولی نمونه کاری ندیدم ازش حتی تو مطبش

فردا هم وقت دارم با دکتر مهدی احمدی . این چطوره ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز