2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162800 بازدید | 66735 پست
مطب گردی دکتر برادران؛ من پنجشنبه از ساعت 5 تا ساعت 07:30 تو مطب دکتر برادران برای مشاوره منتظر بود ...

سلام عزيزم

ممنون از تشريح مطب گرديتون.

توي مطب ايشون كسي رو نديدي كه تزريق داخل بيني انجام داده باشه؟


توضيح در مورد سربالا بودن: 

بيني تا درصد زيادي افت ميكنه، خواهر من كه پارسال با سامي عمل كرد اولش اونقدر سر بالا بود كه ما ترسيديم خراب شده باشه (كاملا خوكي و ترسناك!) اما الان خيلي اومده پايين و كاملا متناسب شده... يكي ديگه از دوستام هم با سامي عمل كرده و اوايل بيني در اندازه خوبي بود بلحاظ سربالا بودن، اما الان بعد يكسال حس ميكنم خيلي پايين اومده و طولش دراز شده... (البته بيني اش خيلي تميزه؛ ولي خب طولش زيادي بلند شده) 

ظاهرا هر چقدر گوشتي‌تر باشه دكترها سربالاتر در ميارن...

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزيزم ممنون از تشريح مطب گرديتون. توي مطب ايشون كسي رو نديدي كه تزريق داخل بيني انجام داده با ...

سلام عزیزم

نه ندیدم، هر کی میرفت داخل سریع برمیگشت. شایدم من متوجه نشدم.

شما با توجه به دکترهایی که مراجعه کردید، دکتر خاصی مد نظرتون هست که مشاوره بیشین. من کارهای دکتر نجات پور رو هم دوست دارم ولی میگن که کار خراب هم داشته ولی تا اونجا که من فهمیدم همه دکترها کار خراب دارن.

مطب گردی دکتر برادران؛ من پنجشنبه از ساعت 5 تا ساعت 07:30 تو مطب دکتر برادران برای مشاوره منتظر بود ...

میشه نظرتون رو در مورد دکتر محبی بگید؟

مطب گردی:بنیادی(۲۶۵۰)،کوچک زاده(۲۵۶۶)،برادران،حسنانی،محبی(۲۷۴۲)
میشه نظرتون رو در مورد دکتر محبی بگید؟

عزیزم دکتر محبی دکتر خوبیه ولی کار خراب هم زیاد داره و سیستم پاسخگویی و زمان دهیشون خیلی بده. من سال 93 با ایشون مشاوره شدم. ولی ظاهرا الان باید چند ماه منتظر بمونید تا فقط با ایشون مشاوره بشید و چند ماه هم زمان میبره تا جراحی بشین. پس بنابراین اگه خدایی نکرده مشکلی هم بعد از عمل به وجود بیاد  با این وضعیت پاسخ دهیشون خیلی اذیت کننده است.

عزیزم دکتر محبی دکتر خوبیه ولی کار خراب هم زیاد داره و سیستم پاسخگویی و زمان دهیشون خیلی بده. من سال ...

مرسی عزیزم من نوبت عمل گرفتم ولی دودل شدم نمی دونم با دکتر محبی عمل کنم یا نه☹

مطب گردی:بنیادی(۲۶۵۰)،کوچک زاده(۲۵۶۶)،برادران،حسنانی،محبی(۲۷۴۲)
مطب گردی دکتر برادران؛ من پنجشنبه از ساعت 5 تا ساعت 07:30 تو مطب دکتر برادران برای مشاوره منتظر بود ...

سلام عزیزم. به نظرم تمام اونچه نوشتی فقط دیدگاه خودتو نوشتی و هر کی بخونه کاملا متوجه میشه شما سلیقتو گفتی.ببین عزیزم من خودم پروجکشن خیلی زیادی داشتم که با گچ هم هنوز بلند ب نظر میومد ولی وقتی برداشت خیلی فرق کرده بود و کوچیک شده بود.اتفاقا اتفاقا اتفاقا دکتر برادران متخصص کم کردن پروجکشنه.و جسارت و مهارت زیادی ت این زمینه داره.در مورد بالا بودن سر بینی باید زمان بدی تا طبیعی بشه مال من انقد روزای اول بالا ب بود که بابام همش غصه میخورد و الان که سه هفته میگزره خیلی طبیعی شده و حتی میگم خدا کنه پایینتر نیاد یا نهایتا دو میل دیگه فقط.

منم روزی که رفتم چند ساعت که نشستم رفتم داخل گف بینیت چربه گفتم ارایش دارم اما بعدها که چسب میزد رو بینیم و میدیدم چسب ها بعد از چند ساعت روغنی میشن باور کردم چربه چیزی که ۳۵ سال حس نکرده بودم.در کل شاید به دلیل خستگی از انتطار و کمی بدبینانه وارد شدی و شاید رفتار منشی دید شما رو عوض کرده.من نمیگم معجزه گره دکتر چرا که فقط خداست معجزه گر و بهترین نقاش عالم.هیچ کس و هیچ دکتری بی عیب نیس اما کم ریسک هست و به روز و به عنوان یه پیشنهاد ارزشش رو داره که بررسی بشه.موفق باشید

چشم به راه...
مرسی عزیزم من نوبت عمل گرفتم ولی دودل شدم نمی دونم با دکتر محبی عمل کنم یا نه☹

همه دکترها کار خوب و بد دارن ولی بعضی از دکترها کم ریسک تر هستند، بعضی ها پر ریسک تر. بازم تحقیق کنید اگه دو دل هستید که با خیال راحت و با اعتماد کامل به دکترتون جراحی کنید. 

من بعضی ها رو گاها میبینم عمل کردن و خیلی هم زیبا شدن و اسم دکترهایی رو میگن که یا خراب کار بودن یا اصلا اسمشون هیچ جا نیست.

سلام عزیزم نه ندیدم، هر کی میرفت داخل سریع برمیگشت. شایدم من متوجه نشدم. شما با توجه به دکترهایی ک ...

ممنونم.

نه عزيزم نجات پور رو بررسي نكردم

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام عزیزم. به نظرم تمام اونچه نوشتی فقط دیدگاه خودتو نوشتی و هر کی بخونه کاملا متوجه میشه شما سلیقت ...

سلام عزیزم.

من نگفتم که دکتر برادران دکتر بدی هستن اتفاقا به نظر من هم ایشون از دکترهای خوب و کم ریسک هستند. ولی اون چیزی که من دیدم رو نوشتم. دکتر خوبی بودن، برخوردشون هم خوب بود، حتی شاید در آخر که من جمع بندی کنم خودم هم پیش ایشون جراحی کنم. عکس بینی شما رو من دیدم خیلی خوب شده. من نظرم هم نوشتم که بعضی ها فقط مشکلشون بینی نیست و هر چقدر هم بینی خوب در بیاد، دکتر بقیه صورت رو نمیتونه کاری کنه. و ایشون از دکترهای هستند که طبیعی کار میکنند و توقع بینی خیلی کوچیک و عروسکی ازشون نداشتم. در هر صورت من نه قصد دارم دکتری رو بالا ببرم نه تخریب کنم. سلیقه همه با هم فرق میکنه. شاید چیزی که به نظر من عالی بیاد به نظر شما معمولی باشه و ایده آل تر به موضوع نگاه کنید.

بيني زير گچ و چسب خيلي قابل تحليل و تشخيص نيست. 

لذا نبايد ملاك ارزيابي باشه.

چون هم ورم داره و هم عيوب بيني هنوز خودشو نشون نداده.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

بعضي تعاريف نسبي و سليقه اي هست. مثلا من نميدونم وقتي بهار جان ميگويند سايز بيني برادران بزرگ هست منظورشون چه اندازه اي هست.

ممكنه من به يك سايزي بگم كوچك ولي يك دوست ديگري بگويند بزرگ.

اما من اگه بخوام بين كساني كه رفتم مطبشون مقايسه بكنم اينطوري فكر ميكنم :

رجايي كم ريسك‌ترين دكتر (با بزرگترين سايز بيني) هستند. به ندرت دست به سايز بيني مي زنند. بعبارتي ترس ايشون براي كوچكسازي بيني زياد هست.

سامي هم خيلي كوچكسازي بيني انجام نميدهند.

حسناني در اندازه معقولي كوچكسازي ميكند.

نادريان هم در اندازه معقولي كوچكسازي ميكند.

ثابتي سايز بيني رو كوچك ميكند.

ابيانه سايز بيني رو كاملا كوچك ميكند. 

برادران هم سايز بيني رو كاملا كوچك ميكند و بعبارتي دل نترسي دارد! (حتي فكر ميكنم برادران بيشترين حد كوچكسازي سايز بيني رو دارند.)

حالا ممكنه دكترهايي باشند كه خيلي كوچك ميكنند و اغلب فانتزي كار هستند. ولي توي ليست من نبودند چون من دنبال طبيعي كارها بودم.


اما دقت كنيد كه هرچقدر سايز بيني كوچك شود به همون نسبت خطر و ريسك مشكلات تنفسي بالا خواهد رفت.

شايد براي همينه كه دكترهايي مثل رجايي جزو كم ريسكترين دكترها شناخته مي شوند...

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

خب بچه ها چه خبر؟ بیاید یکم اخبار رو باهم اشتراک بذاریم! ناراضی جدید کشف نکردید از برادران؟ راستی ...

سلام عزیزممم خوبیی 

من خوبم خداروشکر بینییمم خوبه 

من اخرین ویزیتم پنج شنبه بود ک دکتر چسبامو عوض کرد و گفت ماه بعد بیا ، راجب مصرف راکوتان هم دکتر برادران قبل عمب اینو بهم گفته بود چون من پوست بینیم واقعا ضخیم و چرب بود ، مصرفش برای من چندجانبه است ی جورایی ، چون قبلا هم ک دکتر موست رفته بودم گفته بود بعدا باید مصرف راکوتان و شروع کنم 

تو این دنیا هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست ✨🙂🕊... بهم بگو غزل 🤍چندتا زخم رو نادیده گرفتی فقط به خاطر اینکه اونی که چاقو دستش بود رو دوست داشتی🖐🏻🙍🏻‍♀️
سلام عزیزم. من نگفتم که دکتر برادران دکتر بدی هستن اتفاقا به نظر من هم ایشون از دکترهای خوب و کم ری ...

عزیزم منم نگفتم شما بد گفتی.گفتم طولانی نشستی تو نوبت خسته شدی و از طرفی برخورد منشی هر دوتا عامل شده که یه کم بدبینانه نگاه کنی وگرنه شما نظرتو گفتی و بسیار هم محترمه نظرت و حتی بعضا حق هم داشتی

منم نه به کسی توصیه میکنم نه اجبار فقط میگم ب عنوان یه گزینه ی مناسب ارزش بررسی داره.با توجه به اینکه جز خدا امکان نداره بشری بی عیب باشه ایشونم بی عیب نیستن قطعا اما بسیار کم ریسک هستن و ان شاالله مفید.امیدوارم هرچی که به صلاحتون هست خدا سر راهتون بزاره

چشم به راه...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز