2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5163010 بازدید | 66738 پست
مرضی من برعکس تو بودم اتفاقا همه بهم میگفتن عمل نکن واسه راضی کردن مامانم یک هفته باهاش قهر کردم هیچی نمیخوردم روز آخر مامانم خیلی گریه کرد گفت هرکاری میخای بکن ولی پشیمون میشی الانم واقعا پشیمونم چیزی که خیلی اذیتم میکنه اینه که واقعا مامانم سر این عمل اذیت کردم چندبار هم سرش داد زدم خدا من ببخشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عمل بینی خیلی اشتباهه انقد به اینکه بقیه میگن راضیم گوش نکنید واالله دوست منم قبل عملم وقتی ازاش میپرسیدم ازعملت راضی هستس میگفت خیلی راضیم اوندفعه بهش میگفتم من پشیمونم اونم میگفت شب تا صبح بیدارم بینیش گوشت اضافه اورده نفس کشیدن براش سخته ولی قبلا نمیگفت پشیمونه عمل بینی یعنی اول بدبختی
ترانه جان سلام عزیزم ممنون که ماجرای روز برداشتن اسپیلنت رو تعریف کردی عزیزم ، انشاالله که هر چه زودتر کاملا راحت نفس میکشی . من و شما توی یک روز عمل کردیم . راستی من هم پایین بینیم خیلی سفت تر و بزرگتر نسبت به بالاش هست . به نظرم دکتر قسمت پایین ببیم رو زیاد کوچیک نکرده . پره های بینی رو هم برش نداده .
ساقی جونم من که متاسفانه پایین بینیم خیلی بزرگه،اطرافیانم میگن ورمه و کوچیک میشه بعید میدونم زیاد کوچیک شه
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
واقعا ساقی؟ ده درصد اگه اینطور یه که انگار دکی از دماغ خودش کنده گذاشته روش
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ساقی من دارم دق میکنم،دماغ من افتضاحه بیست روز دیگه عروسی آبجیمه،ناچارم نرم عروسیش
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
چی بگم والا ترانه جان ، انشاالله برای شما اینطور نخواهد بود . بینی من رو از اول هم دکتر گفته بود کلا ۳۰ ٪ کوچک خواهد شد و گفته بود زیاد تغییر نخ‌اهی کرد . نمیدونم چرا اینقدر اصرار به عمل داشتن . راستش نیمرخ بینیم رو دوست نداشتم .الان هم ورم چندانی احساس نمیکنم ، فقط استخوان کنار بینیم رو متوجه میشم که جاش ورم هست . بالاش رو که مشخصه باریک کرده . انمیدوارم که ورم باشه و بخوابه . خودم که یه جورایی شدم . اگر چه همش میرم جلو آیینه و میگم خیلی خوب شده و انرژی مثبت میدم . عزیزم مطمئن باش تا عروسی خواهرتون کلی بینیتون ورمش خوابیده انشاالله .
دکتر به من گفت بینی خوبی میشه،راستش من قبل عمل بزرگ بود ولی نه اینقدر،البته استخونی بود با پوست بسیار نازک متاسفانه پره هام گشاده و نوک بینیم بسیار بزرگ ،نمیدونم در کل انگار بینی یه مرد رو گذاشتم رو صورتم،آخه صورتم ظریفه،امروز که شوهرم بدون چسب منو دید خورد تو ذوقش اصلادیگهه نگام هم نکرد،گفت این چرا اینقدر بزرگه،دلم شکست
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ساقی قبل عمل هر کی منو می دید میگفت عمل کنی دماغت خوب میشه،حساب کن دکتر سجادیان که معروفه به ناامیدت کننده بهم گفت بینی خوبی میشه
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز