2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161992 بازدید | 66734 پست
من مطب گردی نکردم فقط پیش یکی از دکترا که الان در قید حیات نیست و چند تا از اشناها پیشش جراحی کردم رفتم خیلی شیک گفت شما نهایت سی درصد تغییر نیکنی نمیشه خیلی به بینیت دست زد انصافا جمع کردن نوک بینی و تمیز دراوردن سوراخ ها ضمن طبیعی بودن کار هر دکتری نیست
من مطب گردی نکردم فقط پیش یکی از دکترا که الان در قید حیات نیست و چند تا از اشناها پیشش جراحی کردم رفتم خیلی شیک گفت شما نهایت سی درصد تغییر نیکنی نمیشه خیلی به بینیت دست زد انصافا جمع کردن نوک بینی و تمیز دراوردن سوراخ ها ضمن طبیعی بودن کار هر دکتری نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باران جان این دکتری که شما باهاشون عمل کردید دکتر داریوش مردانی گیوی هستن؟ اگر آره ، راسته که میگن تلفنی نوبت دهی ندارن و اینکه وقتی معاینه میکنن وقت عمل را یکسال بعد میدن؟
سلنا جون بله همونه . اول هر فصل ثبت نام میکنه بعد یکماه قبل اینکه نوبتت شه منشیهاش زنگ میزنن باهات هماهنگ میکنن من دی ۹۳ وقت گرفتم الان نوبتم شد البته منشیش گفت چند هفته پیش تماس گرفتیم ج ندادید نوبتم احتمال داشت یک ماه زودتر بشه از بابت غلط تایپی هم معذرت با عجله پست گذاشتم
سلام ب همگی. بچه ها لطفا اگه میشه منو راهنمایی کنید. من تصمیم گرفتم تابستون بینیمو عمل کنم.بینیم گوشتیه یکم قوز هم داره سرش یکم بزرگه.میخوام طبیعی بشه تیغه بینیم هم میخوام صاف بشه سر بالا نمیخوام .هزینش تا 10تومن.لطفا کمکم کنید چنتا دکتر خوب معرفی کنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز