2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162515 بازدید | 66734 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام بچه ها خوبید؟! من تقریبا یکم دیگه میشه سه ماه که با سجادیان عمل کردم،درصد رضایتم روی ٨٠ فعلا تا ورما کاملا بره ببینیم چی میشه بچه ها من عید مراسمه عقدمه، خواهشا برام دعا کنید تا اون موقع کاملا خوب شه بنظر منم نظراتتون رو همینجا بگین چون همیشه هست بعدا هم همه میتونن استفاده کنن، اگه روزای اول عمل من اینجا اینقدر خلوت بود ، حتما از غصه سکته میکردم دیگه این که واسه نتیجه هرچیزی بخصوص عمل بینی نیازه که صبور باشید و به دکترتون اعتماد کنید (الکی مثلا من خودم خیلی اعتماد داشتم ) نسبت به دکترا هم تعصب بیجا یا بدجنسی بیش از حد نداشته باشید تا بقیه بهتر بتونن تصمیم بگیرن واسه کبودی:آناناس تازه واسه ورم : چای سبز و بابونه اینا رو یادتون نره دکترایی که من پیشنهاد میکنم مطبشون برین: سجادیان-یحیوی و بعد کامیابی(نیمه فانتزی)- سامی (فقط کم کارا بنظرم)ایشالا بینیای همتون عالی میشه ، واسه منم دعا کنید ، رسپینا ، الینا و رامان جون مطمئنم عمل دومتون با هردکتری عالیه میشه خخخ بازم خیلی حرف زدم بچه ها مرسی از همه ی راهنمایی ها و حرفای انرژیکتون تو این مدت رزا❤️
کسی احتمالا اصلا منو نمیشناسه اینجا اما باز دوست داشتم ازتون خداحافظی کنم و عذر بخوام اگه ی وقتی دلخور شدین و مقصر من بودم ❤️😁😬 رزی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792