2777
2789
عنوان

غرور

278 بازدید | 22 پست

سلام دوستان خوبين

متاسفانه اصلا بلد نيستم غرور داشته باشم

با همه صميمي ميشم

حتي اگه طرف باهام صميمي نباشه

اگه كسي بهم بدي كنه

فرداش يادم ميره دوباره باهاش خوش و بش مي كنم

هي تصميم ميگيرم كمي براي خودم ارزش قائل باشم

اما زود فراموش مي كنم

اگه كسي ازم كمك بخواد با تمام جون و دل كمكش ميكنم

امشب دلم شكست…ناديده گرفته شدم

غرور از كجا اومد؟غرور چيش خوبه؟

چجوري يكم مغرور شم؟

شما چيكار مي كنيد؟

والا ما زیادی مغروریم 😈

😈😈😈ما نسل بدجنس گرا هستیم،هرچه بدتر باشند،بیشتر جذبشان میشویم.😈ازکی اینقدر بدجنس شدی؟؟؟از وقتی که به ذات اصلی آدما پی بردم.😈مهربونا واقعیتا رو بهتون نمیگن،حقیقت رو همیشه از ما بدجنسا میشنوین. 😈یه دختر بد می ارزه به صدتا خوب!🖤.😈تا وقتی بد نشی نمی‌فهمن چقدر خوب بودی!😈😈😈.دَر حال مَرگ ████████▓99%.🖤🖤😈😈

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷


تعادل خوبه

نه مغرور و.خودخواه. نه اسان ودم دستی.

خوب به ذات و.تربیت بستگی داره. ولی خودت هم میتونی کنترل و اصلاحش کنی. تمرین کن. بدون استرس ببین بهترین کار تو هر زمانی چیه

من هم همین مشکل رو.داشتم. روش کار کردم حل شد. نود درصد

هرچیزی  ب اندازش جذابع حتی غرور اما اگه از  حدش رد کنه اون وقت قضیه فرق میکنه

اره دقیقا 

من هرچی ادم مغرور اطرافم دیدم انگار از دماغ فیل افتادن خیلی نچسب و لوس اصلا خوشم ازشون نمیاد

برای فردایی که هنوز نیومده استرس نداشته باش ، یه چیزی میشه دیگه... زندگی کن ، لذت ببر بذار این دو روز دنیا به خوشی بگذره✨️🩷

ميشه يادم بدي؟😂🙃

غرورررر اصلا خوب نیستتت اصلا 

یعنی اگه بهت بگم چقدررررر زجر میکشم باورت نمیشه

همیشه این حرف مادرم توی ذهنمه... مامانم توی حسرت یه معذرت خواهی منه بااینکه کلی اذیتش کردم🥲😭😖

بی بی چکم تاریخ 1404/3/11مثبت شد خدایا شکرررررت خودت حفظش کن برام ....مرسی مامان که اومدی💕

حالا ب من میگن زیاد مغرورم نمیدونم کدوم رفتارم باعث میشه این برداشت رو بکنن😑😑😑حتی معلم دبیرستانم ...

شوهرمم به من میگه😂😂😂😂

بی بی چکم تاریخ 1404/3/11مثبت شد خدایا شکرررررت خودت حفظش کن برام ....مرسی مامان که اومدی💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز