2777
2789
چرا نداری عوض کن دیگه بهتره که قبلا موهات پر بود لایف لستایلت روعوض کن ماینو بزن داروهای شینیایی عم ...

شرایطشو ندارم 😅تو تاپیک عمومی نمیتونم بگم گلم 

آره خیلی خیلی خیلی خیلی پر بود عکسامو نگاه میکنم حسرت می‌خورم 

چطوری باید زد؟؟؟من همین ک گفتم ی سری گفتن قطع کنی میریزه ترسیدم والا دیگه تحقیق نکردم درموردش 

دارو میخورم تحت نظر پزشکم ولی اوکی نمیشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شرایطشو ندارم 😅تو تاپیک عمومی نمیتونم بگم گلم  آره خیلی خیلی خیلی خیلی پر بود عکسامو نگاه میک ...

خب تا اخر عمرت میزتی مگه جیه الان در چه حدی کم شده محلول دودرصد بخر هر روز ۱۵ قطره بزن به سرت همین 

میشه بگی چندماهطول کشید تا اثرشو ببینی ؟ و اینکه ماه اول بدتر شدش ؟

عزیزم راستش یادم نیست .. من تقریبا ۸ سال پیش زدم و فکر کنم فقط ۳ یا ۴ ماه زدم اما واقعا خیلی پر کرد موهامو

❤🧡💛💚💙💜🤎🖤
عزیزم راستش یادم نیست .. من تقریبا ۸ سال پیش زدم و فکر کنم فقط ۳ یا ۴ ماه زدم اما واقعا خیلی پر کرد ...

واقعا پر شد موهات تو همونوسه جهار ماه چند درصدش رو میزدی چه مارکی

سیبل  متفورمین  اسپیرونولاکتون والا از نیمه دوم ۹۸یا نیمه اول ۹۹ تو تاپیک هام هست اون ...

من یک سال و نیمه اسپیرو خوردم با دوز کم موهام حدود ۳۰درصد برگشته و خط فرقم خیلی بهترشده .تازگیا دوزشو بردم بالا 

و میگن باید حتما ۳ سال بخوری تا کامل اثر بزاره



اسپرو چند درصد میخوری عوارض نداره 

تا چندماه اول روزی یدونه ۲۵ میخوردم بعد کردم روزی دوبار صبح و شب ۲۵ میشد ۵۰

بعد کردمش ۷۵ 

الان دوماهه ۱۰۰میخورم روزی نصف صبح نصف شب


منم pco هستم 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792