2777
2789
عنوان

هوشیاری ۴

212 بازدید | 19 پست

سلام خوب هستین 

خانوما پدربزرگم هوشیاری اش ۴ هست 

امیدی هست خوب شه

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین

عزیزم نمیشه دقیق گفت ولی این هوشیاری کم هست 

♡دوستان عزیز کارهای تایپ ساده و ورد رو با کمترین هزینه براتون انجام میدم ،انجام کار با برنامه spss،مدرس دروس روانشناسی و فلسفه منطق مقطع متوسطه 
عزیزم نمیشه دقیق گفت ولی این هوشیاری کم هست 

عزیزم یعنی تو کماس

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم عمر و زندگی دست خداست 

ولی با هوشیاری ۴ معمولا دیگه امیدی نیست

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

عزیزم عمر و زندگی دست خداست  ولی با هوشیاری ۴ معمولا دیگه امیدی نیست

😭😭😭😭😭

خدای من 

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
عزیزم عمر و زندگی دست خداست  ولی با هوشیاری ۴ معمولا دیگه امیدی نیست

تا چند روز زندن اینجوری 😭

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
عزیزم یعنی تو کماس

بله حالت نباتی دارند

♡دوستان عزیز کارهای تایپ ساده و ورد رو با کمترین هزینه براتون انجام میدم ،انجام کار با برنامه spss،مدرس دروس روانشناسی و فلسفه منطق مقطع متوسطه 
بله حالت نباتی دارند

یعنی چی 

😭

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
تا چند روز زندن اینجوری 😭

چند روزش معلوم نیست 

ولی هر چی زودتر بره به نفع خودشه 

کمتر جسمش زجر میکشه 


کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

چند روزش معلوم نیست  ولی هر چی زودتر بره به نفع خودشه  کمتر جسمش زجر میکشه

😭😭😭😭😭

چشامشو باز بسته میکنه البته 

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
یعنی چی  😭

حالا نمیشه گفت شاید بهتر شدند چند وقته اینحوریند؟

♡دوستان عزیز کارهای تایپ ساده و ورد رو با کمترین هزینه براتون انجام میدم ،انجام کار با برنامه spss،مدرس دروس روانشناسی و فلسفه منطق مقطع متوسطه 
حالا نمیشه گفت شاید بهتر شدند چند وقته اینحوریند؟

شاید ۱۰ روز 

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
چند سالشونه بالای ۷۰؟؟

اره عزیزم ربطی  داره به سنش؟

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
😭😭😭😭😭 چشامشو باز بسته میکنه البته 

کی گفته هوشیاریش ۴ عه؟

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز