وای چه کار عجیب و بدی کرده. حتی بعد دو هفته که زخمش خوب میشه هم باید بری پیش خود طرف واسه اولین بار برات عوض کنه و بهت یاد بده. همون اول که حتما خودش باید بذاره نگینو. سوراخ تازه هم چند دقیقه ای بسته میشه، هی فشار نده.
منم ۲۰ روز پیش زدم. همون اول خودش برام گذاشت، بعد دو هفته هم رفتم برام عوضش کرد. دیگه الان خودم میتونم عوض کنم. ولی بازم الان خالی بمونه چندساعته بسته میشه
واسه اینجور کارا که پیش هرکسی نباید بری، باید بری جای معتبر و این کاره