2777
2789

ک چ کنیم؟

مردم به ارزوهاشون جامه ی عمل می پوشونن ،من حـتــی نتــونـستـم یه شورت پاش کنمـ🖤 از لحاظ روحــے احتیاج دارم بعضی فامیلارو انفـامیل کنم.**دیگه تو سن کم انقدر خراب نباشید بخدا دنیا اونقدراهم کوتاه نیس!!!!**کاش دلیل چت نکــردنت با من ڣـڶج شدنت باشه(:**   +دلم واست تنگ شده میخوام برگردیم به اون روزا                       - اون روزا دیگه شب شده؛/شبت بخیر عزیزم):                           دانلود یکی که این روزا جــــام زندگـــی کنه💻..یه سری از تاپیکام درمورد دخترخالمه که قبلا راجبش توضیح دادم💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من تو واثعیتم بیزارم از بکس بازی

سایت چند دسته آدم داره(۱ اونایی که دنبال دعوان ینی تو حتی بگی طرف انقد بی فرهنگه انگار از چلغوز آباد اومده سریع میان میگن:《واقعا نمیفهمم مگه چه بدی از چلغوز آبادیا دیدین اوناهم انسانن یکم ادم باشید》(۲ اونایی که ادعای روشن فکریشون میشه مثلا طرف میاد میگه از دوس پسرم حاملم اونا میگن عیب نداره تو که گناه نکردی نیاز طبیعی انسانه برو بچرو سقط کن)(۳اونایی که پاچه خوارن هرچی میشه زرتی نی نی یار تگ میکنن)(یه عده هم هستن که کلا انرژی منفین یه جور میان میگن آی بدبختم انگار ما خودمون علی بی غمیم)(۴ این دسته خیلی رومخن اونایی که طرف قضیه مرگ و زندگیشه میان میگن ن نمد عه عجب آخی خب یکی نیس بگه بابا آدم درست اینایی که تو میگی ب چه دردش میخوره خودشاخ پندار خفن)(۵ اونایی که خودشان را برای پربازدیدی جر میدهند)(۶ کاربر های محترمی که جواب سوالتو میدن بدون نمک ریختن)(و در آخر اونایی که چندین ساله عضون ولی تعداد پستاشون ۵ تا دونه نمیشه(خیلی مظلومن)قصه ی ما به سر نرسید کلاغه به خونش نرسید😐🍃

کجا

دری که قسمت توباشه حتی بدون اینکه لازم باشه در بزنی به روی تو باز میشه پس به حکمتش دل بسپار .... اگر من بخشی از افسانه ی تو باشم تو روزی به من بازخواهی گشت پائولو كوئیلو.                                            یه حرف قشنگ از مولانا که میگه من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم 
دوستی کنیم😁😂

پایم

مردم به ارزوهاشون جامه ی عمل می پوشونن ،من حـتــی نتــونـستـم یه شورت پاش کنمـ🖤 از لحاظ روحــے احتیاج دارم بعضی فامیلارو انفـامیل کنم.**دیگه تو سن کم انقدر خراب نباشید بخدا دنیا اونقدراهم کوتاه نیس!!!!**کاش دلیل چت نکــردنت با من ڣـڶج شدنت باشه(:**   +دلم واست تنگ شده میخوام برگردیم به اون روزا                       - اون روزا دیگه شب شده؛/شبت بخیر عزیزم):                           دانلود یکی که این روزا جــــام زندگـــی کنه💻..یه سری از تاپیکام درمورد دخترخالمه که قبلا راجبش توضیح دادم💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز