2777
2789
عنوان

فرار😑

| مشاهده متن کامل بحث + 280 بازدید | 19 پست
واقعا چقدر صبر کن اصلا نمیتونم کنار بیام باهاش مثل مادرشوهرا رفتار میکنه منم نمیتونم همش ساکت بمونم ...

خب همیشه بین بد و بدتر ادم بدو انتخاب کنه عاقلانه تره.فرارکنی وضعیتت خیلی بد میشه.خونوادت هرچی هم باشن باز بدتو نمیخوان شاید مامانت زبونش تنده بلد نیست باهات اونجوری که باید رفتار کنه اما اگه بری بلایی سرت بیاد برای یه عمر سرافکندشون میکنی به خاطر یه لحظه عصبانیت یه کینه الکی هم ابروی خودتو میبری هم اونا رو.فک میکنی این دختر فراریا به کجا رسیدن که فرار کردن؟از دوره زمونه خبر نداری فقط برو شهرایه بزرگ ببین چجوری دارن کار میکنن مجبورن بعضیاشون تن فروشی کنن کنار خیابون وایسادن نرخ میدن به پسرا و مردا از صد تومن به بالا.اونا دوست داشتن این بشن؟نه ولی مجبورن چون یا خونواده هاشون دیگه بخاطر فرار و بی ابروییشون قبولشون نمیکنن یا خودشون روی برگشتو ندارن.پس چرا عاقل کند کار که باز آرد پشیمانی؟؟؟یه کم فکر کن.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب همیشه بین بد و بدتر ادم بدو انتخاب کنه عاقلانه تره.فرارکنی وضعیتت خیلی بد میشه.خونوادت هرچی هم با ...

آره تهش اینه تجاوز میشه بهشون💔😢 بازم مرسی از توضیحت❤

آره تهش اینه تجاوز میشه بهشون💔😢 بازم مرسی از توضیحت❤

خواهش میکنم.پس دختر خوب بشین سرجات هر روز تو خونه حتی سیاه و کبودت کنن صد شرف داره به اینکه تن بدی به خواسته های گرگایی که اون بیرون منتظرن تا یه دختر گیرشون بیاد و لت و پارش کنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش