2777
2789
مثلا لواشک هویجم توش باشه

گیر دادی به هویجا😂

نه کرانچی و چیپس فلفلی و بستنی و اینا باشه 

نیلوفر🪷 و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. ✍️مولانا جلال الدین بلخی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جناب خان انداخت دهن مردم😅

خخخخ آهان

شوخ و مسخره😁   ....تی جان قوربان😁🤥...در مورد خودم بگم چون نمیشه عکس گزاشت والا من چون این سایتم زشت نیستم برار بیکارم نیستم کمتر تهمت بزنید جان شیمی مار .‌..خدارو شکر انقدی قیافه و اندامم خوب هس که زخمی کنم طرفو😉اهل خودستایی نیستم ولی ده مجبورم اینجا فک میکنن ما سرو مچه ناریم که اینجاییم بیتربیت ها😁😁😁 درضمن ورزشکارم ایسم ...والسلام
هویج میقولی

نه برار خودت بوخور

شوخ و مسخره😁   ....تی جان قوربان😁🤥...در مورد خودم بگم چون نمیشه عکس گزاشت والا من چون این سایتم زشت نیستم برار بیکارم نیستم کمتر تهمت بزنید جان شیمی مار .‌..خدارو شکر انقدی قیافه و اندامم خوب هس که زخمی کنم طرفو😉اهل خودستایی نیستم ولی ده مجبورم اینجا فک میکنن ما سرو مچه ناریم که اینجاییم بیتربیت ها😁😁😁 درضمن ورزشکارم ایسم ...والسلام
اخه قشنگه نمیقولی

مرسی

قولدم همین الان. مامانم ریخته بود تو غذا😂

نیلوفر🪷 و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. ✍️مولانا جلال الدین بلخی

خوب کاری بوگودی بازم تره بخور

شوخ و مسخره😁   ....تی جان قوربان😁🤥...در مورد خودم بگم چون نمیشه عکس گزاشت والا من چون این سایتم زشت نیستم برار بیکارم نیستم کمتر تهمت بزنید جان شیمی مار .‌..خدارو شکر انقدی قیافه و اندامم خوب هس که زخمی کنم طرفو😉اهل خودستایی نیستم ولی ده مجبورم اینجا فک میکنن ما سرو مچه ناریم که اینجاییم بیتربیت ها😁😁😁 درضمن ورزشکارم ایسم ...والسلام
نمیقولی

نوچ😐😂💔

به امید روزی که مردم به همدیگه یاد بدن خودشون رو دوست داشته باشن،نژاد پرستی رو کنار بذارن،به علایق همدیگه احترام بذارن هیچوقت کسی رو ندونسته قضاوت نکنن و یاد بگیرن دل کسی رو نشکنن:)زندگی چه زیبا میشه:)🦋❤
ن فقط هویج ،میقولی

پس معلومه می زیار نفامستی چی بوگودم

شوخ و مسخره😁   ....تی جان قوربان😁🤥...در مورد خودم بگم چون نمیشه عکس گزاشت والا من چون این سایتم زشت نیستم برار بیکارم نیستم کمتر تهمت بزنید جان شیمی مار .‌..خدارو شکر انقدی قیافه و اندامم خوب هس که زخمی کنم طرفو😉اهل خودستایی نیستم ولی ده مجبورم اینجا فک میکنن ما سرو مچه ناریم که اینجاییم بیتربیت ها😁😁😁 درضمن ورزشکارم ایسم ...والسلام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز