2777
2789
عنوان

در چه حالین..

| مشاهده متن کامل بحث + 576 بازدید | 71 پست
استرس و ترس🥺

آخی عزیزم صلوات بفرست آروم باش چیزی نیست

شعور و شخصیت                                                                     مهم ترین آپشن برای یک انسانه                                               زیبایی رو اسب هم داره ، قد بلند زرافه هم داره ، هیکل فیت رو کانگرو هم داره                                                                         شخصیت داشته باشین ، بقیش درست شدنیه ..

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


رو تخت خوابیدم مامانم برام سوپ اورد الان خسته ام ،داره بارون میاد

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

منم ببر🥲

بیا بریم 😄🤝

شعور و شخصیت                                                                     مهم ترین آپشن برای یک انسانه                                               زیبایی رو اسب هم داره ، قد بلند زرافه هم داره ، هیکل فیت رو کانگرو هم داره                                                                         شخصیت داشته باشین ، بقیش درست شدنیه ..
موهامو رنگ کردم بد شد الان منتظرم خشک شه باز رنگ کنم شوهرم داره کباب درس میکنه واس شام.پسرمم خوابیده

چه رنگی کردی

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز