2789
عنوان

دردزایمان

127 بازدید | 21 پست

خانمای عزیز من حاملگی اولمه چیزی از درد زایمان نمیدونم...الان کمردرد دارم ک یکم میگیره ول میکنه...ولی دردش خیلی زیاد نیس...امکانش هس ک درد زایمان باشه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مال من از سر شب همش عضلاتم مخصوصا لگن به پایین همش میگرفت ول میکرد ولی خییلی نبود دردش. باهمون حال کارامم میکردم دیگه ساعت ۱۱شب به بعد دردام هی بیشتر میشد یک شب به بعد منظم تر میگرفت و ول میکرد ساعت سه ونیم بود که حدودا ۵دقیقه یکبار میگرفت و من نماز خوندم رفتم بیمارستان سریع بستریم کردن ۸.۳۰هم زایمان کردم شکر خدا

ن


خب برو دوش اب گرم بگیر بعدش اگر دردت رفت یعنی کادب بوده اگد هنوز درد داشتی برو دکتر تا شرایطت رو بررسی کنن

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792