2777
2789
عنوان

کوهنوردی

599 بازدید | 17 پست

سلام  لطفا راهنماییم کنین من شوهرم تمام جمعه با گروه های مختلط کوهنوردی میره و من و خونه تنها میزاره نمیدونم چیکار کنم خودمم بخاطر مشکل پاهام نمیتونم باهاش برم البته اینا قله های بلند مثل دماوند و صخره نوردی میرن که کار هر کسی نیست اعضای گروهشون که هم خانمم هم اقا برای هم تولد میگیرن همین هفته پیش برای شوهرم تو کافی شاپ تولد گرفتن ولی شوهرم تنهایی رفت من و نیرد با اینکه تو اون تولد خانمم هم بودن و هر چی باهلش صحبت میکنم من میخوام با دوستات اشنا بشم مگه ما زن و شوهر نیستیم ولی فایده نداشته حریم خصوصی بین خودش و دوستاش درست کرده گوشیش صد تا قفل داره ولی من متوجه میشم بهشون پیام میده قول قرار کوه میزاره اینم بگم شوهرم خیلی ادم اجتماعیه و این جور دوستی ها با جنس مخالف دوستی اجتماعی میدونه و چیز بدی نمیدونه ولی من واقعا خسته شدم تمام هفته پا به پای شوهرم کار میکنم ولی اخر هفته اون با دوستاش میره کوهنوردی و تفریح

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینکه گروهاشون مختلطه یا با هم ارتباط دارن، هیچ اشکالی نداره

مشکل فقط اینه که تو رو هیچ جوری تو این جمع راه نمیده و از این بابت حق داری ناراحت بشی.

اگر میتدنی باهاشون برو حتما کوه رو.پاهات چه مشکلی دارن؟


اگر هم نمیتونی بشین باش صحبت کن.بگو من دوست دارم جزیی از دنیای هم باشیم. اینجوری دور میشیم از هم

اینکه گروهاشون مختلطه یا با هم ارتباط دارن، هیچ اشکالی نداره مشکل فقط اینه که تو رو هیچ جوری تو این ...

اره تو جمعشون راه نمیده من و بهش میگم قرار بزار بیرون باهاشون بیرون میگه من نمیخوام رفت امد خوانوادگی داشته باشیم عکسای بچه های گروه همه رو نشون میده حتی من میدونم چند نفر کین چند تا خانمم چند تا اقا ولی مثلا تو همین تولدا من و نمیبره گودی شدید پا دارم از من بدتر کوه نورد شدن ولی شوهرم اصلا نمیخواد من با هاش برم

معلومه کاملا ی خبراییه..ولش کن اهمیت نده بابا..

اخه دلم میسوزه واسه خودمم که تو اوج جوونی که میخوام با شوهرم باشم برم این ور اون ور شوهرم با زنا غریبه میره اونا رو به من ترجیح میده

اخه دلم میسوزه واسه خودمم که تو اوج جوونی که میخوام با شوهرم باشم برم این ور اون ور شوهرم با زنا غری ...

خوب توام  ی گروه پیدا کن با اونا برو..والا من باشگاه میرفتم زنا بعدازظهرا با دوسپسراشون میرفتن دور دور..منه مجردم ک تنهای تنها..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز