2789
عنوان

دلیل خودکشی

231 بازدید | 32 پست

وای خانوما جدیدا چقد آمار خودکشی رفته بالا

من تو این هفته تاحالا سه بار چن تا آدم مختلف با داستانای مختلف رو دیدم که خودکشی کردن

شکست عشقی و بیماری و خانواده بد داشتن و افسردگی و... 

شما هم دیدین؟ داستانشو چی بوده؟ 

آدم پر از غم و ناراحتی میشه واقعا درسته که شرایط بعضی وقتا غير قابل تحمل میشه ولی به نظرتون چه طور میشه به آدما امید به زندگی داد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودم در اثر جنون انی تجربش کردم

خاک تو مخم  

دوست عزیزی که وقتی تو بحث با من کم میاری میری سراغ چک کردن تاپیک هام و سنم....                                        ‌   با این رفتارت در چشمم احمقی بیش نیستی!پس یا ریپلای نکن،یا وقتی ریپلای میکنی فقط و فقط راجع به اون موضوع صحبت کن.چون تاپیک های من به تو مربوط نیست 😚😄    دوست گرامی!  خداروشکر ‌من نام کاربری ها یادم نمیمونه .اگر تو یه تاپیک باهات بحث کردم،بدون دشمنت نیستم.ما دوتا آدمیم با دوتا تفکر جدا از هم! طبیعیه که عین هم فکر نکنیم.  و اون تفکر تا توهین به اعتقادات و باور کسی نباشه،محترمه😇پس اگر بعد از بحث با من،دیدی تو یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم،تعجب نکن.چون نمیشناسمت و فقط یا باهات موافقم یا مخالف😆اگر جوابی از سوی من دریافت نکردین بدونین قطع امید کردم ازتون🥱🙏قابل توجه برخی دوستان گله مند : لینک پیام ناشناس مثل اینه که یه دسته شمشیر بذارید جلو یه عده ،پشتتون رو بکنید بهشون و توقع داشته باشید براتون باهاش میوه پوست بگیرن!

دلیل های زیادی داره مثل شکست عشقی،بی پولی،افسردگی،موقعیت بد خوانواده و مشکلات خانوادگی و...

در سرم دختر پیری عصبی می‌رقصد،شهر بر روی سر من عربی می‌رقصد،این جهان با همه دغدغه هایش امشب،روی یک جمجمه یک وجبی میرقصدکاربر سابق تخمهآفتابگردان

تاپیک یکی مونده به اخرمو مطالعه کنید راجب مردن وزنده شدنمه 

خدایا هم برای دشمنانم هم برای دوستانم هرآنچه را برایم آرزومیکنند اول درحق   خودشان مستجاب کن بعد برای من وفرزندانم 😍😅

پیش اومده بخوام خودکشی کنم به نظرم با توجه به شرایطم دور از انتظار نبوده 

این حرفایی که میگن خودکشی نشونه ی ضعیف بودنه رو قبول ندارم اما خب نتیجه ی خوبی نداره

فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 
خودم در اثر جنون انی تجربش کردم خاک تو مخم    

منم بعضی وقتا بهش فکر کردم ولی امشب با یکی از  اعضای خانواده کسی که خودکشی کرده بود حرفیدم هزار بار ر به خودم لعنت فرستادم که چرا اصلا واسه چن ساعت بهش فکر کردم خیلیییی غم انگیزه‌ها واسه اطرافیان🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792