2777
2789
عنوان

دوراهی

237 بازدید | 15 پست

سلام اگه جای من بودین چیکاز میکردین؟

من کلا از ازدواج خوشم نمی یاد و به نظرم بهترینشم یه ایرادایی داره و آدمو اذیت میکنه و آدم دسگه نمیتونه پیشرفت کنه برای خودش و با ازدواج بقیه ازت انتظار دارن ...

من ۲۸ سالمه 

شما اگه جای من بودی ۱زدواج با پسری که حالا همه میگن خیلی خوبه و وضع مالی متوسطی داره و آروم و کلا خوبه ولی از این زنای خونه دار می خواد که بچه داری کنی و آشپزی و مهمونی خونه دوستاش و....

 یا ازدواج با پسری که یه جورایی بقیه میگن بده و باهاش بدبخت میشی 😁 ولی از اوناست که دوس داره تو درس بخونی و دکتر بشی ...و اصلا تو قید و بند بچه و آشپزی و اینا نیست وضع مالیش خوب نیستا ولی الات بگم مثلا ۳ تومن بریز کتاب میخوام خودشو میکشه برام میزنه ولی اون یکی بگی تحصیل سکته میکنه چون زن خانه دار دوس داره نمیدونم کدوم انتخاب درسته و همه هم هی بهت میگن اولی

دومي خر نشو محدود بودن سخته 

 متولد 85 نیستم ... بيشتر اوقات اعصاب ندارم پس گير نده دوست عزيز  ،   آرمی هستم 💜 اهل رپ به شدت هستم اگه اهل رپ هستی یا ارمی هستی دس دس نکن درخواست بده بحرفیم عشقولیی . یه ذره بی اعصابم و مودی و خل و چل پس اگه دیدی تو حال خودمم طبیعیه   .خو دیگه بسه زیادی حرف زدم جدی بوس بای 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیر شده میدونم ولی دارم برای کنکور تجربی میخونم ولی بهم انگیزه میده غیر این فک میکنم دیگه زندگی معنی نداره میشم یه آدم بی هدف نمیدونم اشتباهه این طرز فکر 

دیر شده میدونم ولی دارم برای کنکور تجربی میخونم ولی بهم انگیزه میده غیر این فک میکنم دیگه زندگی معنی ...

با این طرز فکر دومی براتون مناسب تره. ضمن اینکه زندگی با بال بسته خیلی سخته. حتی اگر خودت بخوای خونه دار باشی اما کسی بهت بگه باید خونه داری کنی بهت سخت میگذره

کاملا بستگی به خودت داره! یکی هست با این محدودیتا مشکلی نداره تازه خوششم میاد خانه داری یکی نه حضور اجتماعی خیلی براش مهمه! هدف تو چیه؟ خواسته تو چیه؟ حتما میخوای کاره ای باشی؟ برنامه ای برای درس خوندن داری؟ اینم یادت باشه با توجه به سنت اگر تا الان سر کار نرفتی دیگه کار به راحتی پیدا نمیشه ها!اگر اینا برات مهمن؟ خب دومی بهتره اگر نه طاقت سختی مسائل مالی رو نداری خب اولی 

ولی کلا اینا جنبه های مادی قضیه است! بعد اخلاقی قضیه خیلی عمیق تره! ببین ایا پولداره با پولدازیش خسیس هست؟ ـاون یکی تو این مورد سختگیری نداره تو موارد دیگه هم سخت گیر نیست؟ 

کلا با توجه به اینکه علاقه ای هم به هیچ کدوم نداری به نظرم حتما برو مشاور و با علم ازدواج کن!

پناه بر تو که بی صدا مرا میشنوی.....
دیر شده میدونم ولی دارم برای کنکور تجربی میخونم ولی بهم انگیزه میده غیر این فک میکنم دیگه زندگی معنی ...

 من خیلی از شما کم‌تجربه ترم قطعا فقط نظرمو میگم

باتوجه به سنتون بهتره برید تخصص دیگه‌ای کسب کنید اگرم دارید که چه عالی(تخصصی غیر از درس منظورمه)میدونید اخه کنکور تجربی اگر قبول بشید بعدش باید چند سال تو دانشگاه درس بخونید و فکر میکنم دراینکارتون به همراهی کسی نیاز دارید که هم بتونه از پس هزینه‌های مالی تحصیلتون بربیاد و هم مشکلی با این قضیه نداشته باشه

این مواردی که شما گفتین بنظرم هیچکدوم نمیتونن با تحصیلتون کنار بیان

مورد دوم هم شاید برای اینکه فقط شمارو بدست بیاره وانمود میکنه که با تحصیلتون مشکلی نداره حتی اگه واقعا هم‌همینطور باشه بازم به نظرم چون نسنجیده رفتاز کزده و قول داده به درد زندگی نمیخوره به جیبش نگاه نکرده که درس خوندن همسرش نیاز به پول کافی داره 

من اصلا قصد قضاوت این دوستان رو ندارم فقط با توجه به چند جمله ای که شما از اون‌ها گفتین نظرمو گفتم

اینم بگم‌کسی جز خودتون نمی‌تونه بهترین تصمیم رو بگیره چون هیچکس از جزئیات زندگیتون آگاهی نداره


ببین هر مردی عیب داره حسن هم داره

مردی که وضعش اکی نیست ولی بگی پول بده از زیر سنگم شده جور میکنه میده دو حالت داره..یا زیادی ولخرج و دست و دلباز..که اینم در آینده معضلات خودشو داره..نمیدونه چطور پول پس انداز کنه چطور ملک بخره چون هر وقت پول دستش بوده راحت خرج کرده و فکر آینده نبوده..

یا از اوناست که هدفی نداره..بعضیا هیچ هدفی ندارن..اگر ۱۰۰هزار تومن در بیارن..همون روز میخورن و میگن فردا خدا بزرگه و بیخیالن..نمیگن شاید فردا پول یه دونه نون رو هم پیدا نکنم..چیکار میکنم اون وقت..درلحظه زندگی میکنن و تا اخر عمر هم میبینی مستاجرن و..

بعضیا اجازه میدن زنشون آزاد باشه گیر نمیدن..اما خودشون هر غلطی بکنن اجازه نمیدن زن دخالت کنه غر بزنه.. ما یه آشنا داریم چون شوهر من عین خاستگار اولی تو بود دنبال پسری میگشت که بهش آزادی کامل بده درس بخونه کار کنه با دوستاش باشه و..

من اولش خیلی حسودیم میشد تو دلم نه اینکه حرفی بزنم و..که شوهر من چرا اینجوریه و ته خونه و..گاهی هم دلم میگرفت و با شوهرمم دعوام میشد..بعد یه بار یکی بهم گفت تو ظاهر ماجرا رو میبینی.. فلانی داره کار میکنه چون میخواد برای خودش خونه بخره..از این شوهر بی آر تا قیامت یه سقف بالای سر در نمیاد..فلانی با دوستاش میره بیرون درس میخونه.. ولی میگفت شوهرش یواشکی پارتی میره دختر بازی میکنه آب شنگولی میخوره..شبها هم اخر وقت میره خونه که مستی پریده باشه زن نفهمه.. زنش هم فکر میکنه این پول درست حسابی خونه نمیاره به خاطر اینه که وضع کار و بازار خرابه..انقدرم پسره زبون بازه که حد و حساب نداره..قشنگ بلده گوه کاریاشو ماست مالی کنه فامیل مارو خر کنه..ولی شوهر من زبون باز نیست..میاد یه چیزو ماست مالی کنه بدتر تابلو میشه میفهمم..

من الان خونه و زندگی و بچه هامو دارم..ولی اون التماس شوهرش میکنه یه بچه بیارن..مرده نمیخواد..نمیخواد دست و پاش با بچه بسته شه..اگرم روزی با فامیل ما نتونست ادامه بده و یکی بهتر پیدا کرد بدون بچه راحت تر میتونه تموم کنه..

گاهی تو ظاهر یه چیز رو میبینی ولی وارد زندگی واقعی با این فرد میشی میبینی درسته یه آزادی هایی داری ولی یه سری چیزای مهم رو نداری..

بازم خودت خوب فکر کن.. سنت کم نیست..۲۸ سالته..

با این طرز فکر دومی براتون مناسب تره. ضمن اینکه زندگی با بال بسته خیلی سخته. حتی اگر خودت بخوای خونه ...


حرفت درسته ولی اگه همون اقا بعد از زندگی نتونه از مس هزينه اون خانم در بیاد باز هم‌مجبور به خونه داری ولی تو خونه کوچیک‌تری میشه

خب این بدتره

حرفت درسته ولی اگه همون اقا بعد از زندگی نتونه از مس هزينه اون خانم در بیاد باز هم‌مجبور به خونه دار ...

اونجا میتونه کار کنه کمک همسرش کنه حداقل

تو اولی هم همیشه که وضع و اوضاعش خوب نیس.. اگه خدای نکرده به مشکلی خوردن حتی حق نداره کمک دخل همسرش بشه 😥

اونجا میتونه کار کنه کمک همسرش کنه حداقل تو اولی هم همیشه که وضع و اوضاعش خوب نیس.. اگه خدای نکرده ...


هیچکس از آینده خبر نداره گلم من با شرایطی که اون آقایون الان دارن نظرمو گفتم

بنظرم چون رغبتی به هیچکدومشون نداره و فقط براساس شرایطشون میخواد تصمیم بگیره و تحصیلش با درآمد یکی از این افراد صورت میگیره هیچکدوم مناسبشون نیست😐یکی پول داره نمیده یکی نداره

در رابطه با نظر شما هم که گفتین میتونه بعدا کمک همسرش کنه در زندگی 

اگه اون آقا به این نتیجه برسه که تحصیل همسرشون خرج اضافیه تکلیف چیه؟مجبوره بشینه تو خونه و تو آشپزخونه کوچیک‌تری آشپزی کنه 

پس این خانم با این اهدافی که دارن در کنار هیچکدومشون ارامش ندارن و باید منتظر گزینه مناسب.تری باشن


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز