2777
2789
چرا ؟ من قراره اونجا زندگی کنم سکه بگم باید بیام ایران سکه بخره بده بهم

مگه ازهمین اول میخوای جدا شی یامبنای ازدواجت گرفتن مهریه اس که این دغدغه رو داری ؟

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مگه ازهمین اول میخوای جدا شی یامبنای ازدواجت گرفتن مهریه اس که این دغدغه رو داری ؟

نه خب ولی ادم باید فکر همه جارو بکنه دغدغم مهریه ست چون حق کار ندارم اگه حق کارو تحصیلو بگیرم مهریه هم کم میشه

زنای ایرانی خیلی جالبن هم سبک زندگی و حق و حقوق زنای اروپایی میخوان هم مهریه زنای مسلمون لهنتیای ...

این بخاطر اینه که میگه دوست ندارم کار کنی خب من وقتی کار نکنم پس فردا خدایی نکرده باهم نساختیم چیکار کنم؟؟؟

نه خب ولی ادم باید فکر همه جارو بکنه دغدغم مهریه ست چون حق کار ندارم اگه حق کارو تحصیلو بگیرم مهریه ...

برای من به عنوان یه زن اون مسایل مهمتره

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام
هیچ مردی چنین چیزی قبول نمیکنه پرتت میکنه خونه بابات میگه هررری من عابر بانکت نیستم که هم خرجت بدم ...

بیخود میکنه عابر بانکم نیست حق کارو تحصیلو باید بهم بده که دستم تو جیب خودم باشه چه اینجا چه اونجا

پس اگه حق و حقوقامو بده مهریه نگیرم؟ 

من خودم شاغل و مستقلم اون حقوق رو گرفتم و اعتقادی به مهریه نداشتم و ندارم و نخواستم

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام
خب حق طلاق حق حضانت فرزند حق خروج از کشور همه اینا پشت قباله نوشته شدن ک ب همسرت بگو حق و حقوقاتو بد ...

پس بنظرتون حق و حقوقارو بگیرم و مهریه نگیرم؟ یا کم بگیرم؟

اونوقت من باید از صفر شروع کنم چرا؟ چرا عمرم بره و بعدش از صفر شروع کنم 

خب تا اون موقع خرجتو شوهرت داره میده

تازه توی خارج تنصیف هست یعنی کل اموال هردوتون نصف میشه همچی هم صفر نیست 😐 تازه به نفع توعه چون کار نکردی و از پول شوهرت خرج کردی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز