2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاالله دانشگاه رفتنش رو ببینی فارغ تحصیل شدنش  رو ببینی بعدم عروس شدنش رو ببینی 🤗😍😍😘😘

اگر بیش از اندازه مورد محبت قرارت دادم نه تنها بودم نه محتاج توجه فقط و فقط فکر کردم میتونی آدم خوبی باشی همین.. 🙂🌹🙏

چقد زیبایی شماااا عزیزممم😍😍😍

سلامت باشی❤️

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️

هم خوش قیافه هم خوش اندام❤️😍

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️

این عکس خیلی نزدیک به اون چیزیه که دیدم❤️❤️همونقد زیبا

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️

😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️
کدوم؟

سیاه و سفید

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز