h13311375 مدیر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 عنوان بارداری | مشاهده متن کامل بحث + 242 بازدید | 34 پست بچه هاب دادم برسید حس مسکنم دوباره حاملم عین حاملگی اولم همه نشونه هاشو دارم ولی شوهرم یک هفتش میگم بی بی بخر تست بدم هی امروز فردامیکنه شبامدام استفراغ میکنم بعد بدبختی سرماخوردم ازپیش خودم چرک خشکن و سرماخوردگی قرص حالت تهوع میخورم چ کارکنم اگر دیر بفهمم حاملم و این چیزارو مسخورم چی میشه وای بگید اونای ک تجربه دارن پسرم هنوز ۱۰ ماهونیمشه جلوگیری کاندومم داشتم نمیدونم چرا انقددددددر مطمعنم ک باردارهستم 1400/10/19 | 05:22 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
h13311375 مدیر استارتر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 ببین من شب یلدا با وجود این که معده درد داشتم مدتی بود و چیزی نمیخوردم دیدم شکمم سفت شده لباس رو تنم ... وای خداخیرت بده ک کفتی من سرماخوردم الان دکترم نرفتم ک ازپیش خودم چرک خشکن ۶۲۵ میخوردم یکی دیروز یکی امروز قبلشم هی قرص حالت تحوع مسخورم . الان شوهرم خوابه دارم دیوانه میشم از درد معدم دردمیکنه همش حالت تعهوع دارم شاممم خوردم بالااوردمش فرداتشیع جنازه پدر بزرگ همسرمه صبح میخان برن منو پسرم خونه تنهایم .چ غلی بکنم تواین وضع
h13311375 مدیر استارتر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 وا چ اشکال داره.دختر عموی منم پسر اولش ۸ماهش بود فهمید دو باره بارداره،الان دوتاشون با هم هم بازی هس ... اخه دستنها خیلی سخته . واقعاچ طوری جمع مسکنن بچه هارو من خیلی میترسم زیر همین یکی موندم ب قران
h13311375 مدیر استارتر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 اصلا ترس نداره عزیزم به اینجاش فکر کن باهم بزرگ میشن هم بازی میشن یکمی سختی داره ولی ارزشش رو داره&n ... ارزششو ک خیلی داره انشاللا دعاکن واسم ماد در شوهرم ک خیلی خوبه کمک میکنه منو ولی چون بارداری قبلیم سخت بود دیابت گرفتم و اب بچه کم شد خیلی عذاب کشیدم
baroonepayizi عضویت: 1398/08/05 تعداد پست: 202 وای خداخیرت بده ک کفتی من سرماخوردم الان دکترم نرفتم ک ازپیش خودم چرک خشکن ۶۲۵ میخوردم یکی دیر ... بیبی چک تهیه کن حتما منم از نشونه های هر دو بارداریم معده درد و دل پیچه و تهوع بود
دلبرmama عضویت: 1396/06/30 تعداد پست: 7890 ارزششو ک خیلی داره انشاللا دعاکن واسم ماد در شوهرم ک خیلی خوبه کمک میکنه منو ولی چون بار ... انشالله هرچی خواسته خدا باشه .غصه هم نخور قربان وفای سگ ♥️
دلبرmama عضویت: 1396/06/30 تعداد پست: 7890 بیبی چک تهیه کن حتما منم از نشونه های هر دو بارداریم معده درد و دل پیچه و تهوع بود دیگه با این علایم ۱۰۰درصد باردارم 😐😐😐بی بی بزنم ؟ هنوز موعد پری نیست احساس میکنم ۱۲ روز دست گل به اب دادم ..ممکنه اخه ۱۲ روز باردار باشم ؟ قربان وفای سگ ♥️
h13311375 مدیر استارتر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 بیبی چک تهیه کن حتما منم از نشونه های هر دو بارداریم معده درد و دل پیچه و تهوع بود منم نشانه ی بارداریم همین بود فردا ی خاکی توسرم میکنم چاره ای نیست
h13311375 مدیر استارتر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 انشالله هرچی خواسته خدا باشه .غصه هم نخور مرسی عزیطم ک دلگرمی دادی قربونت برم
baroonepayizi عضویت: 1398/08/05 تعداد پست: 202 دیگه با این علایم ۱۰۰درصد باردارم 😐😐😐بی بی بزنم ؟ هنوز موعد پری نیست احساس میکنم ۱۲ روز دست گل به ... شرایطتت مثل منه من یه هفته بعد نزدیکی علایمم شروع شد لعنتی
دلبرmama عضویت: 1396/06/30 تعداد پست: 7890 شرایطتت مثل منه من یه هفته بعد نزدیکی علایمم شروع شد لعنتی وای نگو چکار کنم حالا😑بچه هام قدشون از من بلندتر .وای خاک به سرم قربان وفای سگ ♥️
h13311375 مدیر استارتر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 انشالله هرچی خواسته خدا باشه .غصه هم نخور الان میرم هی دسشویی تا دوساعت دیگ یا س ساعت دیگ ک برم بی بی چک بخرم بازم نشون میده سطح بارداری رو؟
vita عضویت: 1396/03/27 تعداد پست: 8574 ارزششو ک خیلی داره انشاللا دعاکن واسم ماد در شوهرم ک خیلی خوبه کمک میکنه منو ولی چون بار ... منم دیابت بارداری دارم.خدادخودش کمک میکنهامروز قندم عصبی از صبح رو ۲۰۰بود.شب شام نخوردم اومد رو ۷۰استرس دارم بچم دیابتی بشه تو مرا جان وجهانی
h13311375 مدیر استارتر عضویت: 1399/11/10 تعداد پست: 172 منم دیابت بارداری دارم.خدادخودش کمک میکنه امروز قندم عصبی از صبح رو ۲۰۰بود.شب شام نخوردم اومد رو ۷۰ ... ن دیابتی نمیشه من ازتوبدتربودم روزی تقریبا ۲۳ واحد انسولین میزدم هیچی نمیشه بچه الکی استرس نگیر
vita عضویت: 1396/03/27 تعداد پست: 8574 الان میرم هی دسشویی تا دوساعت دیگ یا س ساعت دیگ ک برم بی بی چک بخرم بازم نشون میده ... اره.اگه چند روز تاخیری نشون میدهانشالله خیرهبچه ت رو ب پدر عادت بدهپسر من شبا پیش باباش میخوابه تو مرا جان وجهانی
vita عضویت: 1396/03/27 تعداد پست: 8574 ن دیابتی نمیشه من ازتوبدتربودم روزی تقریبا ۲۳ واحد انسولین میزدم هیچی نمیشه ... من روزی ۴۸تا میزنم تو مرا جان وجهانی