2777
2789
عنوان

امام رضا ♥️

| مشاهده متن کامل بحث + 238 بازدید | 40 پست
مادرم اینا رفتن مشهد ، میگم برات دعا کنم عزیزم

میشه بگید برای شفای مریضی منم دعا کنن🙏

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله گلم

میشه اگه رفتی حرم برای من دعا کنی؟ 🥺

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷

به تو از دور سلام 

یا امام رضا منو ببخش

    برای سلامتی دخترم یه صلوات میفرستی😘                                                                                                  هُوَ رَبُّ المُستَحيل و أنت تبكى عَلَى المُمكن                        ‌       او خداوند ناممكن هاست در حالى كه تو بر ممكن گريه ميكنى؟!                                                           الــهــم عــجــل لـــولـــیــک الـــفـــــرج                                 مادربزرگ میگفت:"محبت مثل سکه است"اگه تو قُلک دلِ کسی بندازیش دیگه نمیتونی درش بیاری!مگه اینکه دلش رو بشکونی...
اگه لایق باشم چشم گلم

مرسی عزیزم، انشاءالله حاجت هات روا ❤️😘

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز