2777
2789
سلام مینا جون . دوست خوبم تنها چاره اش بیخیالیه. حرفها رفتار مردم هیچ تا ثیری روی ما نداره و این خ ...

اون حرفا رو گفتم که به دوستت بگی ولی از تو به جای،مخاطب استفاده کردم .😅😅🤷‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستای گلم باز من اومدم یه کار جدید کردم 🤣

چند وقت بود این ویدئو های مختلف رو میدیدم که تو خونه ته مونده سبزیجات رو میکارن 


کاهو رو امتحان کردم : این طوریه که 5 سانت مونده از ته کاهو رو جدا میکنی و میذاری تو آب بعد میذاری پشت پنجره پر نور و اگر آبش کم شد بهش آب اضاف میکنی فقط آب تا روش نباید باشه یه مقدار از کاهو رو بگیره کافیه 

نهایت جوونه میزنه و اون رو تو خاک میکارین 

این طوری 

حالا من تازه امروز گذاشتم امیدوارم که نتیجه بده برام و ذوق کنم 



ازتون میخوام شما هم امتحان کنین و خبرش رو بدین بهم که میشه یا نه 

سحر جون مخصوصا شما فکر کنم جای شما الان به نسبت گرم تر از هممون باشه 



نور خواهی مستعد نور شو.... 
دوستای گلم باز من اومدم یه کار جدید کردم 🤣 چند وقت بود این ویدئو های مختلف رو میدیدم که تو خونه ته ...

چقدر خوب و کاربردی .آفرین بهت 👏👏👏👏👏

 اگر تو موفق شدی من هم امتحان میکنم.

شهر ما هم برف اومد چند روز پیش .الان هوا سرده.🌹🌹🌹

چقدر خوب و کاربردی .آفرین بهت 👏👏👏👏👏  اگر تو موفق شدی من هم امتحان میکنم. شهر ما هم برف ا ...

به چه عالی ان‌شاالله که امسال پر از بارندگی باشه 😍

نور خواهی مستعد نور شو.... 
شاداب جان دوتا چیز از آدمها به هم سرایت می کنه .اضطراب و خنده مادرشوهرت آدم مضطربی هست و این ناراحت ...

سلام ممنونم عزیزم🌱

درسته موافقم

حتما بیشتر مطالعه میکنم چشم🌻

لبخند بزن چون لایق لبخندی😊تو لایق یه زندگی شاد هستی😌زندگیت به لبخندای تو احتیاج داره به قوی بودن تو . . .🌻💛 
بچه ها یه بحث جنجالی بگین تا باهم صحبت کنیم . مثل اون دفعه که درباره چشم شور حرف زدیم . شما انتخاب ...

سحر جون اگه موافق باشیید اتفاقای ترسناکی که برای خودمون یا اطرافیانمون افتاده رو تعریف کنیم وبگید اصلا به جن و اینا اعتقاد دارید یانه 

خودم خیلی میترسم ولی خود آزاری دارم انگار😁😁😁

من یه دختر کوردم😍یه دختر نجیب وبااصالت ماد🌺نه باحجاب و نقاب عرب سروکار دارم و نه باعریان پرستی غرب🤗
سحر جون اگه موافق باشیید اتفاقای ترسناکی که برای خودمون یا اطرافیانمون افتاده رو تعریف کنیم وبگید اص ...

سحر جان تأیید کرد 

چراغ اول رو خودت روشن کن☠️💀👻👻👻

نور خواهی مستعد نور شو.... 
اتفاقا منم میخواستم بگم راجع به بختک توی خواب حرف بزنیم و اینکه چرا بعدش روی بدن خون مردگی ایجاد میش ...

در مورد خون مردگی اطلاعی ندارم 

ولی در مورد بختک یه مدت خودم درگیرش بودم 

بهش میگن فلج خواب و احساس خیلی بدی هم هست 

برای من این طور بود که انگار حضور افرادی رو احساس می‌کردم و یا کسی صدام میزد اما تکون نمیتونستم بخورم و سعی می‌کردم چشام رو باز کنم اما نمیشد و فشار خیلی زیادی روم بود

در این مواقع حتما باید یه شوک خارجی بهم وارد می‌شد تا بیدار میشدم. 

یه وقتایی هم انگار خودم رو میدیدم که دارم برا بیدار شدن تلاش می‌کنم 

خیلی احساس بدی بود و بعدش به شدت خسته و آشفته بودم. 

این وضعیت زمانی پیش میاد که به اصطلاح جنازت رو میبری داخل رختخواب وخیلی درگیر و خسته هستی حالا چه از لحاظ روانی و چه جسمی 

سعی کن موقع خواب یه چیز آرام بهش بخوری ذهنت و خالی کنی و نگرانی نداشته باشی و اینکه طاق باز هم نخواب 

اینا به من خیلی کمک کرد



نور خواهی مستعد نور شو.... 

من قبلا اصلا اعتقاد نداشتم ولی تقریبا دو ماه پیش یه اتفاقی افتاد که...

شب حدود ساعت ۱۱ اینا بود همسرم خسته بود رفت تو اتاق خوابید من دوتا دختر ۳و۱سال  دارم تقریبا یک ساعت بعدش خوابیدن منم چون بچمو شیر داده بودم دلم ضعف رفت چراغارو خاموش کرده بودم قبلش دیگه روشن نکردم گفتم بزار بیدارنشن

ققشنگ یادمه کورمال کورمال رفتم تو اشپزخونه یه بیسکویت برداشتم وبایه لیوان شیر خوردم مطمئنم چراغ خاموش بود چون بیسکویت از دستم افتاد و به سختی تو تاریکی پیداش کردم بعد رفتم دیگه کنار بچها خوابیدم 

نصف شب شوهرم هی صدام میزد که از خواب پریدم دیدم دخترها دارن به شدت گریه میکنن همه ی لامپام روشنه گفتم به شوهرم چرا چراغارو روشن کردی اینا بیدارشدن گف خودت یادت رفته خاموش کنی حتی صبحش قسم خورد که اون روشن نکرده هنوزم فکرم درگیره که کی چراغارو روشن کرده بود واونم همشون رو

بچه هاهم از گریه ریسه میرفتن

الا ن که تعریف کردم دارم زهر ترک میشم

من یه دختر کوردم😍یه دختر نجیب وبااصالت ماد🌺نه باحجاب و نقاب عرب سروکار دارم و نه باعریان پرستی غرب🤗
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792