2777
2789
عنوان

متاهلا

| مشاهده متن کامل بحث + 848 بازدید | 73 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من که همش شلوارک و دامن کوتاه الان سرده شلوار میپوشم

عاشق شکلات و پاستیل 😋 افراد بی ادب ریپلای نمیشن پس فک نکن حق با توئه دلیلی نداره باهات بحث کنم حتی کامنتات دیگه خونده نمیشع 🙂دهه شصتی هستم 😍🌹 دخملم 🥰♥️🌹همسرم ♥️

من که همیشه تو‌خونه با پیژامه ام. گاها بباس شیک میپوشم همه به وجد میان 

پیگه تو خونه خودمم هم راحت نباشم کجا باشم

ولی یک دوست داشتم همیشه مثل دخترای سریال ترکیا تو خونه شیک بود شوهرش ولش‌کرد رفت . 

خوش تیپی پس 

شیک منظورم سنگ دوزی یا مجلسی نیس 

بلوزشلوار ساپورت تاپ شومیز تازانوبدون شلوار  

شایدزندگی اون جشنی نباشه ک ارزوشو میکردی اما حالا ک دعوت شدی برقص💃 برقصان دنیاروب سازخودت🎻🌼🌿
فک کنم فقط منم که لباسای گشادواسپرت تن میکنم🥲💔 تازه بعضی وقتاهم لباسای شوهرمومیپوشم🤣🤣 اماهمیشه ...

من ارز تیپ خونم  راضی نیستم حس میکنم همه قر فرم برا بیرونه

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

چ خوب من موهام همش جمع

🌺من زمانیکه مشغول تمیز کاریم جمع میکنم اونم سفت سفت انگار قدرت میگیرم 🥴بیشتر مواقع می بافم گاهی باز و دم اسبی خودم باز دوست دارم شوهرم موی بافته و خرگوشی و گوجه ای 

اهای تویی که داری امضامو میخونی اول یه لبخند بزرگ بزن ازاین ور گوشت تا اون بناگوشت مث این😊چه خوشگلم شدیا😉خداجونم ازت میخوام این بنده خوشگل موشگلِ گوگولیت که امضامو خوند به آرزوهاش برسونی دستشو محکم بگیرو پناهش باش❤️🤍 بجای احترام به عقاید به حقایق احترام بذاریم ✌️ در مملکتی که از هر ۱۰ ازدواج ۵تا به طلاق ختم میشه؛ داشتن رابطه سالم نیازمند مهارته ، کتاب به هم هدیه بدید با 🐻 و 🍫 رابطه درست نمیشه ☺️برای بچه هاتون بزرگتری باشید که توی بچگی و الان بهش نیاز داشتید و نبود 🥺  عاشق ماورام، دوستدار محیط زیست و حیوانات، اهل کتاب و موسیقی، نی نی سایت منو با ذات آدما آشنا کرد. اگه باهات راجب موضوعی ریپ کردم و نتیجه ای جز بحث بیهوده شکل نگرفت، دیگه بحثو ادامه نمیدم... پس اگه ریپ زدی بی جواب موند بدون تو اعلاناتم پیامتو باز نکردم چرا؟ چون حرفی که سیرم نکنه و گرسنه ام کنه به کار من نمیاد قشنگم😘
خب آدم نمیتونه به خاطر شوهر به خودش سخت بگیره که 🤕

دقیقا،فک کن من به خاطراون لباسایی که دوست ندارم بپوشم،

عمراااا

فقط بعضی شبالباسای خیلی شیک ووسوسه انگیزدارم میپوشم خیلی جلوه میکنه واسش🤣

اگرشکم نداری لباسای تنگ بپوش.تاپ وشلوارک.یا سرهمی.لگ و نیم تنه هم ک برای بلشگاه میپوشن خیلی خوشگله ت ...

بالا تنه ام بزرگه سینه ام برا همین شکمم ب چشم نمیاد کمی هس عکس چند تا استایل بفرس برام

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

وای من سایزم 44حس میکنم نمباد بهم همش تیره یپوشم تو رو خدا پیج میشناسی معرفی کن بخرم

پیج لباس شیک ب انگلیسی بزن تو اینستا.عالیه لباساش.همشون زیر ۲۰۰تومن و همه مجلسی طور ولی راحت.

🌺من زمانیکه مشغول تمیز کاریم جمع میکنم اونم سفت سفت انگار قدرت میگیرم 🥴بیشتر مواقع می بافم گاهی با ...

خوبه

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

من که همیشه تو‌خونه با پیژامه ام. گاها بباس شیک میپوشم همه به وجد میان  پیگه تو خونه خودمم هم ...

همیشه باز بودن لباس خوب نیس تکراری و زنند میشه برای تنوع خوبه

 برعکس تمیز بودن و پر انرژی بودن مرد رو جذب می‌کنه خانم شیطون وباانرژی و خنده رو که شادی بخش باشه

اهای تویی که داری امضامو میخونی اول یه لبخند بزرگ بزن ازاین ور گوشت تا اون بناگوشت مث این😊چه خوشگلم شدیا😉خداجونم ازت میخوام این بنده خوشگل موشگلِ گوگولیت که امضامو خوند به آرزوهاش برسونی دستشو محکم بگیرو پناهش باش❤️🤍 بجای احترام به عقاید به حقایق احترام بذاریم ✌️ در مملکتی که از هر ۱۰ ازدواج ۵تا به طلاق ختم میشه؛ داشتن رابطه سالم نیازمند مهارته ، کتاب به هم هدیه بدید با 🐻 و 🍫 رابطه درست نمیشه ☺️برای بچه هاتون بزرگتری باشید که توی بچگی و الان بهش نیاز داشتید و نبود 🥺  عاشق ماورام، دوستدار محیط زیست و حیوانات، اهل کتاب و موسیقی، نی نی سایت منو با ذات آدما آشنا کرد. اگه باهات راجب موضوعی ریپ کردم و نتیجه ای جز بحث بیهوده شکل نگرفت، دیگه بحثو ادامه نمیدم... پس اگه ریپ زدی بی جواب موند بدون تو اعلاناتم پیامتو باز نکردم چرا؟ چون حرفی که سیرم نکنه و گرسنه ام کنه به کار من نمیاد قشنگم😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز