2777
2789
عنوان

پریود🤐😬😬

| مشاهده متن کامل بحث + 206 بازدید | 36 پست
ایشالله عزیزم حامله باشی گلم یه بچه سالم خدا بهت بده

انشالله عزیزم ممنون 

انشالله تو هم هرچی. تو دلته خدا بده بهت 🌹🌹

وَِفَِاَِیَِ بَِیَِ وَِفَِاَِیَِاَِنَِ ڪَِــرَِدَِهَِ پَِـَِـیَِرَِمَ💔🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب تو هنوز وقت داری چرا انقدر عجله  منم ۲۰

من به شدت بچه دوس دارم از 17سالگی اقدامم ولی خدا هنو منو لایق مادر شدن نمیدونه☹️☹️

وَِفَِاَِیَِ بَِیَِ وَِفَِاَِیَِاَِنَِ ڪَِــرَِدَِهَِ پَِـَِـیَِرَِمَ💔🖤
خب برو دکتر  میشی گلم ناراحت نباش ضعیفین که نمیشه

واای این قدر دکتر رفتم میگن که تنبلی داری یعنی داروی یا سوزنی نبوده که نخوردم نزدم ولی چیکار کنم دیگه دست خداست 

وَِفَِاَِیَِ بَِیَِ وَِفَِاَِیَِاَِنَِ ڪَِــرَِدَِهَِ پَِـَِـیَِرَِمَ💔🖤
واای این قدر دکتر رفتم میگن که تنبلی داری یعنی داروی یا سوزنی نبوده که نخوردم نزدم ولی چیکار کنم دیگ ...

عزیزم این مسایل ریشه روحی هم دارن ببین تو زندگیت کسی هس ک نبخشیدیش؟


ثمین به معنی گرانبها، قیمتی💎
عزیزم این مسایل ریشه روحی هم دارن ببین تو زندگیت کسی هس ک نبخشیدیش؟

بهم بدی کردن ولی بخدا این قدر دل رحمم که دوس ندارم خار تو چشم هیچ کس بره بخدا حتی دشمنم یعنی از خود تعریف نیست ولی بیشتر نزدیکام میگن تو خیلی خوب مهربونی ولی اینم یه جور امتحانه دیگه 

وَِفَِاَِیَِ بَِیَِ وَِفَِاَِیَِاَِنَِ ڪَِــرَِدَِهَِ پَِـَِـیَِرَِمَ💔🖤
بهم بدی کردن ولی بخدا این قدر دل رحمم که دوس ندارم خار تو چشم هیچ کس بره بخدا حتی دشمنم یعنی از خود ...

تو گذشتی ولی ته وجودت نبخشیدی..

تکنیک بخشش رو بکار ببر

تو ذهنت مجسمشون کن ۳ بار بگو بخشیدمت بخشیدمت بخشیدمت، لطفا توهم منو ببخش لطفا توهم منو ببخش لطفا تو هم منو ببخش.. هروقت طول روز یادت اومد اینارو تکرار کن.. خودت بعد از چند هفته نتیجشو میبینی..

خیلی از مشکلات زنانه بخاطر عدم بخشش هس

ثمین به معنی گرانبها، قیمتی💎
تو گذشتی ولی ته وجودت نبخشیدی.. تکنیک بخشش رو بکار ببر تو ذهنت مجسمشون کن ۳ بار بگو بخشیدمت بخشیدم ...

ممنون از راهنماییت عزیزم چشم حتما انجام میدم🌹🌹

وَِفَِاَِیَِ بَِیَِ وَِفَِاَِیَِاَِنَِ ڪَِــرَِدَِهَِ پَِـَِـیَِرَِمَ💔🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جام جهانی

urr | 4 دقیقه پیش

پریود نشدمم

mahy315 | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز