yasnahpa مدیر استارتر عضویت: 1400/08/20 تعداد پست: 117 عنوان حمله پانیک 268 بازدید | 32 پست بچه ها شماها تاحالا حمله پنیک بهتون دست داده؟؟ اگه اره چجوری درست شدید؟ ممنون میشم بگیدروزی چهاربار در حساس ترین مواقع حمله بهم دست میده …. 1400/09/26 | 12:29 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پارادایس۷۱ عضویت: 1399/07/21 تعداد پست: 17950 نه .چه ربطی داره ؟ خیلی ربط داره واسه معده ات یه دکتر برو یا میکروب معده داری یا سردی معده
bahar_76 عضویت: 1398/02/15 تعداد پست: 5742 عزیزم مامان من با دارو کنترلش میکنه ✅مشکل عزیزخدای من خیلی بزرگتر از توست💪💪
پسر___ندید___پدید عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 1852 من ضربان میره بالا خیلی حس خوبیه 😁😂دستام میلرزه نفسم انگار می خواد بند بیاد قلبم خیلی شدید می کوبه :(
yasnahpa مدیر استارتر عضویت: 1400/08/20 تعداد پست: 117 چه حالتی بهت دست میده قشنگ انگار روح از تنم جدا میشه میرم خودمو از دور میبینم😂
yasnahpa مدیر استارتر عضویت: 1400/08/20 تعداد پست: 117 من ضربان میره بالا خیلی حس خوبیه 😁😂 دستام میلرزه نفسم انگار می خواد بند بیاد قلبم خیلی شدی ... خوشم میاد یکم منم ولی اخه وقتی با استادام حرف میزنم یا با یه شخص مهم یا موقعیت مهم گند میخوره تو همه چی
گلابتون۷۵ عضویت: 1400/01/24 تعداد پست: 2116 به من دوبار دست داد : یه بارش غش کردم ولی حواس داشتم تشنگی شدید تنگی نفس و دست و پاهام بی حس شد بار دوم شروع کردم جیغ زدن خیبییلی و چند بار از ته وجود و علائم بالا رو داشتم ، حتی زبونمم بی حس شده بود شما چ علائمی داشتی لایکم نکن ، نکن ، نکن، فحشت میدم ها!! لایک نکن عزیزم😫🤒
yasnahpa مدیر استارتر عضویت: 1400/08/20 تعداد پست: 117 عزیزم مامان من با دارو کنترلش میکنه میشه اسم داروشو بگید از دکترم بپرسم ببینم منم میتونم بخورم یا نه؟ ممنون میشم
پسر___ندید___پدید عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 1852 خوشم میاد یکم منم ولی اخه وقتی با استادام حرف میزنم یا با یه شخص مهم یا موقعیت مهم گند میخوره تو همه ... اره یه کیسه مخصوص هست براش توش فوت کن نفست رو خیلی موثره من دیگه بهش توجه نمی کنم اگه شد ام شد 😁😂عادت کردم :(