سلام من رفتم پیشش مشاوره بشم خیلی شلوع بود خیلی چندساعتی نشستم دیگه شوهرم صداش دراومد رفتم مشاوره نشدم
کارش تمیز بود چند نفری دیدم حدودا سه هفته بیست روز از جراحیشون گذشته بود چندماهو چند سال گذشته باشه مدنظرم هست کارشون متوجه بشم
یکبار رفتم منم نمیشناسمش سوال منم هست کسی باهاش جراحی داشته راضیه؟