2777
2789
عزیزم عوارض چیه حالت چطور بود

عزیزم تپش قلب شدید طوری که قفسه سینمو نگاه میکردی حس میکردی هرآن قلبم میپره بیرون و فشارم همش بالا بود

سرگیجه و سردرد بد

کاهش وزن و کم اشتهایی

اختلال بینایی

بعد اعتیادم بهش پیدا کردم به زور تونستم بزارمش کنار

الان چن ماهه نمیخورم ولی اصلا نمیتونم روزانه بیشتر از سه ساعت بخوابم هرچیم دکتر میرم میگن دلیلشو نمیفهمیم چیه ولی ممکنه بخاطر ریتالینی باشه ک خوردی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو نت که بزنی معده درد دارم می زنه سرطان معده به نت اعتماد ندارم  شما که تو اطرافت دیدی گفتم ...

یکیش همون بود ک گفتم 

یکی دیگ هم بود اون نمونه درس میخوند دبیرستان اینقد زرنگ بود همه امید پزشکی روش داشتن

اونم دوستاش میخوردن این پسره اینقد ساده بود هر حرفی رو زود باور میکرد به خورد اینم داده بودن اخرش فقط تونست دیپلم رد کنه کلا مغزش کاراییشو از دست داده بود 

الانم کلا مریض طور مثلا باهاش حرف میزنی یا رفتاراش یه جوریه 

دیگ مث قبل نشد 

اذیت نمیشی عزیزم؟! از کجا گیر میاری اصن؟

میرم روانپزشک برام مینویسه 

البته الان ایرانیشو میخورم استیمدیت۲۰ ولی اینم از شرکت ریتالینه 

نه استرس شدید و عصبی شدم و کاهش وزن هم داشتم نمیدونم شاید از اینه

میرم روانپزشک برام مینویسه  البته الان ایرانیشو میخورم استیمدیت۲۰ ولی اینم از شرکت ریتالینه&nb ...

واقعا اشتباه میکنی

من خارجیشو میخوردم بعد به چه بدبختی ای هم گیرش میاوردم

چن ماهم بیشتر نخوردم ولی این عوارضو روم داد

فک کن تو توی ۵ سال چه بلایی سر بدنت اوردی

تاثیرم داره روی خواب و تمرکزت؟

یکیش همون بود ک گفتم  یکی دیگ هم بود اون نمونه درس میخوند دبیرستان اینقد زرنگ بود همه امید پزش ...

وای من و ترسوندی که دختر 

یعنی مثل فلج مغزی؟

یعنی هر چی میگی نمیفهمه؟

وای ترسیدم الانم تو دستم میخواستم بخورم درس شروع کنم ترسیدم که

اخه من ۵ ساله میخورم نمیدونم 

😭

وای من و ترسوندی که دختر  یعنی مثل فلج مغزی؟ یعنی هر چی میگی نمیفهمه؟ وای ترسیدم الانم تو دس ...

فلج مغزی نه 

میگم کلا یه جوری شده افسردگی شدید گرفتتش درست حرف نمیزنه ببخشید ولی کلی بگم منگل شده ☹️ باهاش حرف میزنی فقط نگات میکنه همینطوری

واقعا اشتباه میکنی من خارجیشو میخوردم بعد به چه بدبختی ای هم گیرش میاوردم چن ماهم بیشتر نخوردم ولی ...

اره منم ۵ سال خارجی خوردم الان یکی دو ماهه حدودا ایرانی میخورم 

اره تاثیر داشت تو تمرکزم خیلی عالی بود

خانوادم هم میگن نخور بزار بندازیم اشغالی میگم پول دادیم میگن جهنم اینا خطر داره عوارض داره 

فلج مغزی نه  میگم کلا یه جوری شده افسردگی شدید گرفتتش درست حرف نمیزنه ببخشید ولی کلی بگم منگل ...

نه عزیزدلم اینا عوارض ریتالین نیست

آرزویم برای تو برآورده شدن آرزوهایت🌟💓

چه عوارضی مثلا عزیزم میشه بگی گلم من میخورم بخاطر حافظه و درسم 

الان داری میخوری؟میشه بگی چقدرتاثیرداشته توی درس خوندنت

آرزویم برای تو برآورده شدن آرزوهایت🌟💓

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز