راسته پهن و دخترونه مد هس دیگه زیاد باریک مد نیس؟؟؟ یا ی حد متوسط ؟؟ دوماه پیش ی ذره بیشتر تمیز گردم قهوه ای رنگ زدم گف از مد رفته رنگ بزنی ففط ی کم باید زیرش اضافه هاش بگیری حالا این سری اینجور کردم حس میکنم نمیاد
کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگکنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار