2777
2789
عنوان

بیاین بازی

| مشاهده متن کامل بحث + 203 بازدید | 52 پست

حقیقت 🙄

سوالات تون طوری باشه منه پیرمرد جوابگو باشم 😊


الهی تو را به مهربانیت قسم...                                                      دلهای گرفته مان را شاد کن...                                                   دستهای نیازمندمان را بی نیاز کن...                                             قلبی نورانی، تنی سالم، زندگی آرام...                                            خیالی راحت نصیب همه گردان...                                                خدایا تقدیر دوستانم را زیبا بنویس...                                          به امید لبخند روی لب شادی توی دل...                                        استجابت در دعا و آرامش درقلب...                                                                        الهی آمین🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خواستت از زندگی چیه

تبسم همیشگی همسرم 🙏

الهی تو را به مهربانیت قسم...                                                      دلهای گرفته مان را شاد کن...                                                   دستهای نیازمندمان را بی نیاز کن...                                             قلبی نورانی، تنی سالم، زندگی آرام...                                            خیالی راحت نصیب همه گردان...                                                خدایا تقدیر دوستانم را زیبا بنویس...                                          به امید لبخند روی لب شادی توی دل...                                        استجابت در دعا و آرامش درقلب...                                                                        الهی آمین🙏
اگ بگم ک دیگ راز حساب نمیشع😐😂

چون اینجا کسی کسیو نمیشناسه مشکلی نیست بازم برا ما مهم نی 😂😂😂

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
چ کارای دزدکی ازخانوادت کردی؟ 

بابا حالا بزارین برسیم بعدا    باشه میگم!یه بار بچه که بودم تب سنج داخل کیف خالم رو شکوندم و جیوه هاش هم ریخت!ولی دوباره جیوه ها و خود تب سنج رو جمع کردم انداختم تو کیف!کسی هم نفهمید دقیقا چ بلایی سر تب سنجه اومده و چطوری شکسته!بعد الان که یادم میفته میگم خاااک تو سرت!جیوه سمی و سرطان زاست بعد تو جمعش کردی با دستت!!    

بابا حالا بزارین برسیم بعدا     باشه میگم!یه بار بچه که بودم تب سنج داخل کیف خالم رو شک ...

😂😂😂😂😂👌🏻خرابکار

بگو ببینم قد و وزن و اسم واقعیتو 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
بله بله خخخخخ  اسم واقعیم که ندا هستش/قدم 170 وزنم 55!!!پوست استخون شدم!

اره واقعا خواهررررر بخودت برس.. 4تا استخون و ی روکش شدی 

حالا تو ازمن بپرس

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز