تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اره الانم فضام:)😂😕 ست مریخم میری؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 دیوونه شدم کلا:) عا رفتنی بگو وسیله بدم ببری ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 چرا😂 اونجا لازمش میشه دیگه ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 لازمه کی😂 عینک:~| ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عینک:~| فکرکنم دوباره با آرزو اشتباه گرفتین منو😂😕 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 فکرکنم دوباره با آرزو اشتباه گرفتین منو😂😕 😑😑😑🤺🗡️👀برو محو شو فقد سساعت دارم با عمم میحرفم.. نه نه ببخشید شوهرعمم ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 😑😑😑🤺🗡️👀برو محو شو فقد سساعت دارم با عمم میحرفم.. نه نه ببخشید شوهرعمم یعنی واقعا فکرکردین آرزو ام یا?😂خنگ شدم دیه:) :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 یعنی واقعا فکرکردین آرزو ام یا?😂خنگ شدم دیه:) 🌴😐😐فککردم خود خرشی ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 میصیسبته با چیسناله های تو ادم پرهاش میریزد من کلا غرغرو ترین ادم روی زمینم😂😂ولی خودایی دانشگاه خیلی سخت تر از اونیه که حتی فک میکنی🙂 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 باشه ببخشید:)🌹 ناراحت شدی چرا🚶🏼♀️ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 من کلا غرغرو ترین ادم روی زمینم😂😂 ولی خودایی دانشگاه خیلی سخت تر از اونیه که حتی فک میکنی🙂 ترک-تحصبل-فقد# ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀