تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 چ بدونم 🥀 🤦🏼♀️هم وای فای هم بسته؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 چیعع ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 آره کلا .... 🤷🏻♀️🧎تففف دلخوشیمون نت بودعش ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 دوستشون دارم😩😂 😐😐😐واااعای چه زود دنیا اومد😐😐😐😐😐😐 ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 ع این بچه دوستاعی پ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 متاسفانه😩😂 چرا متاسفانه:/؟ولی ما برعکسیم کلا بچه موجودی رومخه بنظرعم ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 چرا متاسفانه:/؟ ولی ما برعکسیم کلا بچه موجودی رومخه بنظرعم چون اکثرا دوست ندارنبه نظرم بعضی وقتا رو مخه ولی درکل دوست دارم😂نمیدونم شایدم دنباله اینم که هرکاری دوست داشتم واسم بکنن و نکردن واسه بچم انجام بدم😂 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 چون اکثرا دوست ندارن به نظرم بعضی وقتا رو مخه ولی درکل دوست دارم😂نمیدونم شایدم دنباله اینم که هرکا ... دختر بیشتر دوسداری یا پسر ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀