2777
2789
یه آدم منطقی و با فهم و شعور

من حامله ام؟؟

اگه نه کی باردار میشم لدفا عزیزم بگوووو

❌❌❌❌❌❌نی نی من پس کی میخواهی بیای تو دلم خیلی به بودنت نیاز داریم منو بابا  مهربونا میشه برام دعا کنید 😔😔

سلام دوستان

هر کس دوست داره تو چله یس شرکت کنه بهم درخواست دوستی بده

چهل روز با هم سوره یس رو میخونیم

انسانیت یعنی اگه شرع و قانونی هم وجود نداشته باشه بازم آدم خوبی باشی👌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روحی.احتیاج به کمک داره

میشه بگی پیام اینا میان خاسگاری؟؟ ما کی عقد میکنیم؟

من همون مامای مهربونِ سابقم😊 همون کاربرِ قدیمی که از سال ۹۲ اینجا بود :)) وقتی گوشیمو عوض کردم تاااااازه یادم افتاد ای دادِ بیدا من از کاربریِ قبلیم هیچی رو سیو‌نکردم ؛ حتی ایمیلمم یادم‌نمیاد؛ ازون بدتر حتی خط ۶سال پیشمم دیگه دستم نیست!😑 اینجوری شد که من مجبور شدم دوباره نی نی سایت ثبت نام کنم...
عزیزم  خدا مراد دلت رو بده  من دعاهام زود اجابت میشه  از خدا می خوام که زودتر دامن ...

عزیزم میشه برای منم دعا کن زودتر دل به درسو کارام بدم و زودتر مهاجرت کنم ممنونت میشم اگه دعا کنی اگه دعام کردی بگو عزیزم

عزیزم  خدا مراد دلت رو بده  من دعاهام زود اجابت میشه  از خدا می خوام که زودتر دامن ...

سلام

تو رو خدا برای منم دعا میکنی؟؟؟

۳۰ سالمه دلم عشق دو طرفه و خوشبختی میخواد

یه شخصی به اسم سعید دوست دارم اما اون فعلا احساسی به من نداره

دعا میکنی خدا مهر منو بندازه به دلش🙏

زرد؟

به نام خدای مهربان … سلام . چقدر اکانت بزنم قطع شه بسه ✋🏻😐✋🏻😐نی نی یار رحم …هرکی مرا قطع کاربری نماید حلال نخواهم کرد✋🏻✋🏻🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒من ۲۷ ساله ام ، متاهلم ، بچه ندارم و بعید خواهد بود بچه بیاورم نمی دانم !!!!! من عاشق لوبیا پلو و دکتری هستم برای همین اسمم این شد . 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒اینجا دفتر خاطرات من هست و اتفاقات روزمرگی را اینجا قرار می دهم ، با من دعوا نکن چون من اصلا نمی خوانم تورا . اگر مرا خواندی و امضای مرا بدان سوره بقره دوای بسیار دردهای شماست 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒انشاالله کلا شادی باشد زندگیت خدانگهدار تا نوشته بعدی اضافه کنم🤣🍒🍒🍒🍒😍😍😍✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻خوشحال میشم پیجمو دنبال کنی از حقایق زیاد که تجربه خودم گفتم داخلش نوشتم ضمن اینکه روش های پاکسازی و رفع سنگینی رو هم براتون میزارم و انجامشم میدم حتما فالو کن ضرر نمیکنی :))))) اینستا nooooray1400
عزیزم  خدا مراد دلت رو بده  من دعاهام زود اجابت میشه  از خدا می خوام که زودتر دامن ...

عزیزم برای مهاجرت منم دعا کن و سربازی و‌مدرک شوهرم

به نام خدای مهربان … سلام . چقدر اکانت بزنم قطع شه بسه ✋🏻😐✋🏻😐نی نی یار رحم …هرکی مرا قطع کاربری نماید حلال نخواهم کرد✋🏻✋🏻🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒من ۲۷ ساله ام ، متاهلم ، بچه ندارم و بعید خواهد بود بچه بیاورم نمی دانم !!!!! من عاشق لوبیا پلو و دکتری هستم برای همین اسمم این شد . 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒اینجا دفتر خاطرات من هست و اتفاقات روزمرگی را اینجا قرار می دهم ، با من دعوا نکن چون من اصلا نمی خوانم تورا . اگر مرا خواندی و امضای مرا بدان سوره بقره دوای بسیار دردهای شماست 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒انشاالله کلا شادی باشد زندگیت خدانگهدار تا نوشته بعدی اضافه کنم🤣🍒🍒🍒🍒😍😍😍✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻خوشحال میشم پیجمو دنبال کنی از حقایق زیاد که تجربه خودم گفتم داخلش نوشتم ضمن اینکه روش های پاکسازی و رفع سنگینی رو هم براتون میزارم و انجامشم میدم حتما فالو کن ضرر نمیکنی :))))) اینستا nooooray1400
یکی معرف میشه. شغلش هم پشت میزی و کارمندی

پزشکی قبول میشم توهمون سال اول کنکور قبول میشم؟

چندسالگی ازدواج میکنم با غریبه یا آشنا

زندگی دشوار ترین امتحان است.بسیاری از مردم مردود میشوند چون سعی میکنند از روی دست هم بنویسند غافل از اینکه سوالات موجود در برگه ی هر کسی فرق میکند 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792