2777
2789
عنوان

10گیگ اینترنت

| مشاهده متن کامل بحث + 452 بازدید | 34 پست

منم ۱ گیگ دارم تا ساعت ۱۲ امشب فرصت دارم استفاده کنم می خوام برنامه های گوشیمو بروز کنم و پست بزارم توی آنلاین شاپم 

online_shap_radman اینم آیدی پیجم دوست داشتی فالو کن

♡منو در تاپیک های فان و خاطره خنده دار تگ کنید♡ ◇آدرس آنلاین شاپم : online_shap_radman◇ ♧آدرس آتلیه آنلاینم : atelier_online♧ ☆به نیرو جهت کار در آنلاین شاپ نیازمندیم☆ □درخواست دوستی قبول نمیکنم□•°تیکر برای شب یلدا هست°•

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط میتونم بگم کوفتت بشه 😁

کوفتش نکن بیچاره رو اپلیکیشن اوانو نصب کن مال همراه اول تو هم ده گیگ ببر حال کن

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
کوفتش نکن بیچاره رو اپلیکیشن اوانو نصب کن مال همراه اول تو هم ده گیگ ببر حال کن

اره همین بود اسمش 

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

فیلم معمایی فقط میبینم.  Searching, mirage, امسیژن، چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد، پرستیژ، حالا منو میبینی، مهمان نامریی، exam

حرف عشق میزنی؟ در من زنی مرده است،،،    ،،،،،،،      پرسی که چگونه ای، چه گویم؟ کز مرده برون نیاید آواز  ،،،،،،،،  سورنجان یا گل حسرت یک گیاه دارویی زیبا اما به شدت سمی هست،،                   همینقدر خوب، همینقدر خطرناک             خواهش میکنم سعی کنید غلط املایی نداشته باشید ،     منظورم اشتباه تایپی نیست، منظور فقط غلط املایی ست، 
چه فایده وقتی محدودیت زمان داره😁 منم ده گیک سه روزه ایرانسل من بهم داد. تا جاییکه شد فیلم دانلود ...

پس چرا ب من نمیده خاک تو سرش کنم 

گــر قــیامت قــصه بـاشد، مـن کــجا بــینم تـو را... 💔🖤
چرته دیدم

قشنگه ک

به اینا نگاه کنید                                                                    😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐         ایناهم به شما نگاه میکنن مگ نه😅خیلی جالبه منم اولش باورم نمیشد🤣🤦‍♀️

سریال ویچر عالیههه

آقای ملکه سمههه🤣

دوستان اگر تاپیک دعوا ، حاشیه ای ، باحال ، اسکرین و از اینجور تاپیکا دیدید منم حتمااااا تگ کنیداااااا بوس بهتون😁💞💋           راستی اگر خدااآااایی نکرده روزی روزگاری من تعلیق شدم حتمااا به نی نی یار بگید برم گردونه🥰😉https://harfeto.timefriend.net/16389918687567
Gladiator  The Devil's advocate  Oldboy  Bitter moon  Malna

دوتا اخری دیدم ک غمگین بود

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز