2777
2789
چرا خنگ .تی بالامیسر

چون الان وخت خوابه منم خنگم کهذبیادرم دیگه



دلداریم ندین میدونم خودم 😭😭😭

قصه عشقی که میگم قصه لیلی مجنونه🖤با یه روایته دیگه لیلی جای مجنونه🖤مجنون سر عقل اومده شده آقای این خونه🖤تعصب و یه دندگیش کرده لیلی رو دیوونه🖤دیوانه تو بودن هم عالمی دارد🖤🖤🖤...                                                                                   نامم را از یاد مَبَر...من با صدایت نفس میکشم🖤.                                                                                                                                                           

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله متوجه شدم ولی اینش برام‌ جالبه که کسی نمیاد بجز زبون فارسی یا زبون مادریش تایپ کنه یا مثل شما ای ...

من تقریبا از همه لهجه ها ی جیزایی بلدم ..کوردی ..بختیاری..عربی..ترکی ..شمالی ..بعضی وقتا هم بین جملاتم اصطلاحات این لهجه هارو میگم

نه تو آنی که همانی ، نه من آنم که تو دانی
یعنی منم خنگم 

نه شما تاج سری 😁

قصه عشقی که میگم قصه لیلی مجنونه🖤با یه روایته دیگه لیلی جای مجنونه🖤مجنون سر عقل اومده شده آقای این خونه🖤تعصب و یه دندگیش کرده لیلی رو دیوونه🖤دیوانه تو بودن هم عالمی دارد🖤🖤🖤...                                                                                   نامم را از یاد مَبَر...من با صدایت نفس میکشم🖤.                                                                                                                                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز