2777
2789
عنوان

😕بیاین

156 بازدید | 20 پست

بچها من از اخر اردیبهشت 28 اینا ک پریودم تموم شد دیگ پریود نشدم 

حدودا 6 مهر هم رابطه محافظت نشده داشتم ک البته همسرم قبل از انزال حواسش بود ک ادامه نده 

یازده مهر هم واکسن زدم 

هنوز ک هنوزه پریود نشدم 

اخرای مهر دوبار لک بینی داشتم و چون قبل پریودم لکه میبینم فک کردم میخام بشم اما نشد (همیشه پریودم نا منظمه) فک کردم اول آبان میشم اما بازم نشدم

یازدهم واکسن دوز دوم و زدم پریشب دل درد و کمر درد گرفتم اونجوری ک موقع پریود نابود میشه آدم ولی پریود نشدم و بدنم خیلی درد میکرد ولی دیگ هیچ علائمی ندارم 

بنظرتون میتونه بخاطر واکسن باشه پریود نشدنم؟

میترسم از بارداری 

نمیخام باردار شم 

دو روزم روزی دوبار زعفرون دم کردم خوردم ولی اثری نکرد 😕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم مشکل تورو دارم  هم واکسن زدم هم قرص اورژانسی خوردم لک بینی هم داشتم

من دیگ قرص نخوردم چون رابطمون کامل نبود ینی ارضا نشد همسرم ک بخاد بارداری صورت بگیره 🤦🏼‍♀️

دقیقا منم اورژانسی خوردم پری شدم ولی موعد دومم فقط لکه داشتم اونم قهوهای ب مدت ۵روز 

دوست عزیز یه سوال 

چطوریه ک بعضیا میگن پریود میشدیم ولی  ۳ماه حامله بودیم خبر نداشتیم 

مگ میشه آدم هم پریود بشه هم حامله باشه ؟

بیایید دوستای خوبی برای هم باشیم  
من دیگ قرص نخوردم چون رابطمون کامل نبود ینی ارضا نشد همسرم ک بخاد بارداری صورت بگیره 🤦🏼‍♀️

واسه من قشنگ کامل خالی کرد داخلش 

😁😁😁یه قطره هم بیرون نریخت

بیایید دوستای خوبی برای هم باشیم  
میترسم 😓

خب بهتره این دو به شک بودن که هست ولی اگر شرایط داری باردار بودی خداروشکر کن همین

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

verdigris | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز