شبا ساعت ده تا یازده حتما خاب باشی اوایل سخته ولی بعد ی هفته اوکی میشه نیم ساعت قبل خاب گوشی دستت نگیر
صبح سعی کن حداقل ۶ تا ۶و نیم بیدار باشی
یک دیقه اول تشکت یا تخت و مرتب کن
۳۰ ثانیه ورزش کن
صبحانه مقوی بخور و شروع کن نزدیک جایی ک میخابی درس نخون
و تایم استراحت بزار بین پارت درس خوندن و توی این تایم استراحت سراغ گوشی نرو بلکه چند تا مغز قوی یا ی استکان چایی بخور
ت جایی ک خیلی گرم یا خیلی سرده درس نخون موقع درس خوندن دورت پتو نپیچ و دراز نکش درست بشین و قوز نکن درس بخون ترجیحا پشت میز بشی ولی مثه من اگ میز نداری رو زمینم ک میشینی قوز نکن