2777
2789
عنوان

درس خوندنی🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 351 بازدید | 75 پست
نسکافه رو امتحان نکردم خدایی با اسطوخودوس  این چایی سبزم به من کسِ دیگه گف امتحان کردم واقعا خ ...

راستی من میخوام سرحال باشم واسم پیش میاد کسلم و یکم زیاد میخابم بنظرت چای سبز برام خوبه؟

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترتیب درسارو بر اساس علاقت بچین وقتایی که خواب الودی و حوصله درس نداری درسایی ک دوسشون داری بزار درس ...

من یه چیزو خوب یاد گرفتم اینکه مثلا تو برنامه نزاریم از ۳ تا ۴ ریاضی میخونم 

بجاش بزاریم امروز باید حداقل ۲ ساعت ریاضی کار کنم   

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش
من یه چیزو خوب یاد گرفتم اینکه مثلا تو برنامه نزاریم از ۳ تا ۴ ریاضی میخونم  بجاش بزاریم امروز ...

دقیقا این خیلی خوبه ولی خب من بعد یه مدت دستم اومد کدوم درسو کی بزارم که درست بخونم اگه هم مثلا نمیشد با برنامه فردا یا پس فردا فیکس میکردم که برسم:)

Take me to church/I'll worship like a dog in the shrine of your lies/I'll tell you my sins,and you can sharpen your knife/Offer me that deathless death/Oh good God,let me give you my life🖤
تنبلی گوشی  درگیری ذهنی رابطه احساسی مشکلات خانوادگی✌🏽🥲

یعنی همش؟

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش
مرسی ازت خیلی خوب توضیح دادی😍❤

از مزایای یه سال پشت موندن😂

خواهش میکنم🤍

Take me to church/I'll worship like a dog in the shrine of your lies/I'll tell you my sins,and you can sharpen your knife/Offer me that deathless death/Oh good God,let me give you my life🖤
از مزایای یه سال پشت موندن😂 خواهش میکنم🤍

جدا یه سال پشت کنکور موندی؟

بعد اونوقت چی دراومدی؟😍

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش
راستی من میخوام سرحال باشم واسم پیش میاد کسلم و یکم زیاد میخابم بنظرت چای سبز برام خوبه؟

شبا ساعت ده تا یازده حتما خاب باشی اوایل سخته ولی بعد ی هفته اوکی میشه نیم ساعت قبل خاب گوشی دستت نگیر

صبح سعی کن حداقل ۶ تا ۶و نیم بیدار باشی

یک دیقه اول تشکت یا تخت و مرتب کن

۳۰ ثانیه ورزش کن

صبحانه مقوی بخور و شروع کن نزدیک جایی ک میخابی درس نخون 

و تایم استراحت بزار بین پارت درس خوندن و توی این تایم استراحت سراغ گوشی نرو بلکه چند تا مغز قوی یا ی استکان چایی بخور 

ت جایی ک خیلی گرم یا خیلی سرده درس نخون موقع درس خوندن دورت پتو نپیچ و دراز نکش درست بشین و قوز نکن درس بخون ترجیحا پشت میز بشی ولی مثه من اگ میز نداری رو زمینم ک میشینی قوز نکن

راستی من میخوام سرحال باشم واسم پیش میاد کسلم و یکم زیاد میخابم بنظرت چای سبز برام خوبه؟

شاید کم خونی داری ازمایش بده اگه داشتی اهن مصرف کن

مولتی ویتامین و ب کمپلکس مصرف کن برا سرحال شدن خوبه

من کنکوری بودم برام آمپول ب کمپلکس میزدن که نخوابم😂

شبا ساعت ده تا یازده حتما خاب باشی اوایل سخته ولی بعد ی هفته اوکی میشه نیم ساعت قبل خاب گوشی دستت نگ ...

میز دارم اما منتهی اتاق میخابم خاهرمم پیش منه 

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش
جدا یه سال پشت کنکور موندی؟ بعد اونوقت چی دراومدی؟😍

اره میشد برم فرهنگیان اما نشستم 

پزشکی

Take me to church/I'll worship like a dog in the shrine of your lies/I'll tell you my sins,and you can sharpen your knife/Offer me that deathless death/Oh good God,let me give you my life🖤
شبا ساعت ده تا یازده حتما خاب باشی اوایل سخته ولی بعد ی هفته اوکی میشه نیم ساعت قبل خاب گوشی دستت نگ ...

با احترام چندتا جمله اول رو قبول ندارم💔💔

Take me to church/I'll worship like a dog in the shrine of your lies/I'll tell you my sins,and you can sharpen your knife/Offer me that deathless death/Oh good God,let me give you my life🖤
اره میشد برم فرهنگیان اما نشستم  پزشکی

من میخوام معلم بشم😍

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش