2777
2789

اگر بلد بودم کمکت میکنم

اما فکر نکنم بلد باشم 🥺😟

برای عاقبت بخیریم دعا میکنید+ کنکورم (حتی یه صلوات)。◕‿◕。ای کاش یه روزی منم همه آرزوهام براورده بشه.. رنگ خوشبختی رو بببینم، خسته شدم از این اوضاع، از این همه تنهایی و بی کسی ..‌‌. امیدم به آینده ست 🙂💛 برام دعا کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متوسطه

خب دهم یازدهم یا دوازدهم؟

برای عاقبت بخیریم دعا میکنید+ کنکورم (حتی یه صلوات)。◕‿◕。ای کاش یه روزی منم همه آرزوهام براورده بشه.. رنگ خوشبختی رو بببینم، خسته شدم از این اوضاع، از این همه تنهایی و بی کسی ..‌‌. امیدم به آینده ست 🙂💛 برام دعا کنید

لایکم کنید هر موقع گذاشت پلیزززز

برای عاقبت بخیریم دعا میکنید+ کنکورم (حتی یه صلوات)。◕‿◕。ای کاش یه روزی منم همه آرزوهام براورده بشه.. رنگ خوشبختی رو بببینم، خسته شدم از این اوضاع، از این همه تنهایی و بی کسی ..‌‌. امیدم به آینده ست 🙂💛 برام دعا کنید
متوسطه چیه؟ابتدایی که فیزیک نداره خودمون میدونیم .دقیق بگو کلاس چندمی عزیزم؟

من تیزهوشان درس میخونم از هفتم فیزیک داریم

مغزی فرسوده و متلاشی از افکار پوچ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز