fafa_mavi مدیر عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 7273 عنوان دالتونز😎😈🤘👋🤚🖐✋🖖👌🤌🤏✌🤞🤙👈👉👆🖕👇☝👍👎✊👊🤛🤜👏🙌👐🤲🤝🙏✍💅🤳💪🦾🦿🦵🦶👂🦻👃🧠🫀🫁🦷🦴👀 | مشاهده متن کامل بحث + 36741 بازدید | 9447 پست هآی گایز @گیتارتونم @خاکبرسر @دوستارگربه @parvaneh123 نمیدونم چرا احساس کردم باید تو دسته بندی زایمان بذارمش🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣ኧየጨከየጰከደጰገየጰከየጰጀየጨአነዘጀነዘጸጀጸጀየደገጸደܟܗܬܕܟܗܳܥܗܳܟܗܳܟܓܣܟܗܙܢܒܵܡܫܠܦܥ̇ܪܝܚܗܕܛܙܵ همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐 1400/08/10 | 01:55 9 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fafa_mavi مدیر استارتر عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 7273 پابجی نت پارو میکنه کالاف بازی میکنم با رفیقام لول نودم اکانتِ باگچیت پریددددد😭😭 همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
دختر_زیبا_خاص_38 عضویت: 1400/07/23 تعداد پست: 5348 اکانتِ باگچیت پریددددد😭😭 چی بود 🥺 اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
_alisan_ عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 3074 انصافا اینا چین زیر دیپلم بحرفین ماهم بفهمیم🤣 من خودم با جهشی تازه امسال دبیرستانمولی کالاف خدایی دمش گرمه وویس کال داره پیکچری
خاکبرسر عضویت: 1400/06/28 تعداد پست: 7138 شکر چخبرا سالام خوفی منو میشناسی؟؟من نمیشناسنت🤣🤣بیا اشنا شیم چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
fafa_mavi مدیر استارتر عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 7273 پس بلد نشم بهتره خودکشی میکنم🤣🤣🤣 نصفت میکنم نصب نکنی همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
خاکبرسر عضویت: 1400/06/28 تعداد پست: 7138 من خودم با جهشی تازه امسال دبیرستانم ولی کالاف خدایی دمش گرمه وویس کال داره پیکچری اگه بفهمم چی میگی بخدا اصلا اینا جین بازین؟؟؟ چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
fafa_mavi مدیر استارتر عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 7273 من خودم با جهشی تازه امسال دبیرستانم ولی کالاف خدایی دمش گرمه وویس کال داره پیکچری کی ویس کال گذاشت؟؟؟؟؟؟چرا اون موقع که من بودم نداشت😡 همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
fafa_mavi مدیر استارتر عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 7273 بازگردانیش کن نمیشه؟ نه نمیشه چون با فیسبوک یا توییتر نبودم😹 همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
_alisan_ عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 3074 اگه بفهمم چی میگی بخدا اصلا اینا جین بازین؟؟؟ دیگه نزدیک لول صدم کلاشینکفش دست خودمه😁
خاکبرسر عضویت: 1400/06/28 تعداد پست: 7138 نصفت میکنم نصب نکنی به جون ممد وقت نمیکنم حا گوشیمو پر میکنه از فردا باید تا ۶ سرکار باشم خودت نیدونی اخطارم گرفتم نمیخوام اتو دستش بدم پدرم در میاد چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
_alisan_ عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 3074 کی ویس کال گذاشت؟؟؟؟؟؟ چرا اون موقع که من بودم نداشت😡 فرعون بالا آوردی؟
خاکبرسر عضویت: 1400/06/28 تعداد پست: 7138 دیگه نزدیک لول صدم کلاشینکفش دست خودمه😁 😑😑😑 چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
fafa_mavi مدیر استارتر عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 7273 دیگه نزدیک لول صدم کلاشینکفش دست خودمه😁 شت شت شت شت شت قبول نیست آقا قبول نیسولم کنعصن همین بهتر که پاکش کردم😡 همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐