2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منو یادت رفته بود دیر تگیدیم☹️😐 باش پیتزا دوس تورم دوس❤😂

نه دیر تگت نکردم ما از یه تاپیک دیگه باهم بودیم تاپیک ترکید اومدیم اینجا تگت کردم

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
احساس میکنم اگه آرایشش پاک کنم یکی از دوستامه😑

😂😂😂😂

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
نه دیر تگت نکردم ما از یه تاپیک دیگه باهم بودیم تاپیک ترکید اومدیم اینجا تگت کردم

باش قبول 😍😂

 نباید تو دنیایی که: “چایی سبز بعد از جوشوندن زرده و چایی سیاه قرمز، ۷ تیر ۶ تا تیر داره، کولر گازی با برق کار میکنه و اَره برقی با بنزین، خواجه کرمانی شیرازیه و صائب تبریزی اصفهانیه و ستار همدانی تبریزی، ۳ تفنگ دار ۴ نفرن، عطاری ها عطر ندارن و قهوه خونه ها قهوه نمیفروشن، هزارپا ۶۰ تا پا داره، اچار فرانسه مال انگلیسه، با قاشق چای خوری چایی نمیخورن، جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، ۵۱ بر ۱۷ بخش پذیره” به کسی اعتماد کنی.                                                          (زندگی برای من قشنگه! خیلی چیزای دیگه توش هست که من دلم میخواد ببینم.. میخوام بمونم ببینم ظلم تا چه حد پیش میره! میخوام بمونم و ببینم آدم تا چه اندازه قوه ستم کشیدن داره؟ میخوام بمونم و تموم رنگ‌های رنگین کمون دروغ رو ببینم! میخوام بمونم و بنویسم..میخوام مردمو بشناسم..تو خیال میکنی شناختن آدمای خوب و بد خودش کم کیف داره؟گمون میکنی دیدن طبیعت و لذت بردن از طبیعت تموم شدنیه؟) 

[QUOTE=213819904]تو عمر اینقد سلام نکرده بودم ک تو این تاپیک کردم😂😂 سلااااااااااااااااااااااااام ب همه همه همتون ...[/QUOTE

سلام ب روی ماهت

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
اینو بدون کسی ک تیکع آخر پیتزاشو میدع بت خیلی دوست دارع😂🖐🏻💔

دقیقا منم تیکه اخر پیتزامو ب هیشکی نمیدم حتی ففری😂😂😂

 نباید تو دنیایی که: “چایی سبز بعد از جوشوندن زرده و چایی سیاه قرمز، ۷ تیر ۶ تا تیر داره، کولر گازی با برق کار میکنه و اَره برقی با بنزین، خواجه کرمانی شیرازیه و صائب تبریزی اصفهانیه و ستار همدانی تبریزی، ۳ تفنگ دار ۴ نفرن، عطاری ها عطر ندارن و قهوه خونه ها قهوه نمیفروشن، هزارپا ۶۰ تا پا داره، اچار فرانسه مال انگلیسه، با قاشق چای خوری چایی نمیخورن، جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، ۵۱ بر ۱۷ بخش پذیره” به کسی اعتماد کنی.                                                          (زندگی برای من قشنگه! خیلی چیزای دیگه توش هست که من دلم میخواد ببینم.. میخوام بمونم ببینم ظلم تا چه حد پیش میره! میخوام بمونم و ببینم آدم تا چه اندازه قوه ستم کشیدن داره؟ میخوام بمونم و تموم رنگ‌های رنگین کمون دروغ رو ببینم! میخوام بمونم و بنویسم..میخوام مردمو بشناسم..تو خیال میکنی شناختن آدمای خوب و بد خودش کم کیف داره؟گمون میکنی دیدن طبیعت و لذت بردن از طبیعت تموم شدنیه؟) 
انی داداش تصادف کرده

وای کی ؟  چی شده؟

  لایک نکنید پلیییییز 💔  توجه توجه💓     اگر می خواهید تاپیک شما پربازدید شود اکیپ دالتونز را تگ کنید😜😎  پس از بازرسی تاپیک شما آن را در کسری از ثانیه پربازدید میکنیم😌😎     من دالتونز ای ام👊    لطفا با حیوانات مهربان باشید😢😍     اینم بدونید که اه حیوانات دامن تون رو میگیره مطمئن باشید.😒🐧   حامی حیواناتم😏     دوستون دارم❤💋     تیکر بلند شدن موهامه👀       دختر ارشد تابستون🍒🌞🐰    یه دختر شاد و بازیگوش 🐾🌊     که عاشق لاک و رژ لب شیطوونی با دوستاشه💅💄👠👭    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792