2777
2789

چندسالتونه دوستان

من میگم آدم بايد يکيو داشته باشه وقتی نِگاش ميکنه تو دِلش بگه : خدايا مرسی که دارمش❤️🥰پشتِ دیوارِ دلم دخترکی آرام نشسته وبرای رسیدن به اهدافش تلاش میکند،برای شکستنش خودتان را خسته نکنید👸🏻❣️ عمیق ترین معنای زندگی منی.💕میم زندگیم💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂خوشمان امد..اگر تو حاضر جوابی من علاوه بر اون رو مخ و حرص درارم هسدم😎💔

الان هرس منو در بیار ببینم 🤣🤣🤣🤣🤣💕

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
الان هرس منو در بیار ببینم 🤣🤣🤣🤣🤣💕

خب یهویی نمیشه ک من شناختی ندارم.. نمیدونم رو چ موضوعاتی حساسی..اما همین ریحانگلی و میبینی؟یه روز فقد باش چت کردم😂همه چیزش دستم اومده

هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ

عکسه کراشم بزارم روش کراش زدم به صورت افقی و عمودی 🤣😅😅😂

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
اخی😄من با سه سال بلند کردن بلاخره رسید زیر باسنم

وای چه خوب😍

  لایک نکنید پلیییییز 💔  توجه توجه💓     اگر می خواهید تاپیک شما پربازدید شود اکیپ دالتونز را تگ کنید😜😎  پس از بازرسی تاپیک شما آن را در کسری از ثانیه پربازدید میکنیم😌😎     من دالتونز ای ام👊    لطفا با حیوانات مهربان باشید😢😍     اینم بدونید که اه حیوانات دامن تون رو میگیره مطمئن باشید.😒🐧   حامی حیواناتم😏     دوستون دارم❤💋     تیکر بلند شدن موهامه👀       دختر ارشد تابستون🍒🌞🐰    یه دختر شاد و بازیگوش 🐾🌊     که عاشق لاک و رژ لب شیطوونی با دوستاشه💅💄👠👭    
خب یهویی نمیشه ک من شناختی ندارم.. نمیدونم رو چ موضوعاتی حساسی..اما همین ریحانگلی و میبینی؟یه روز فق ...

رو همه چیز حساسم ادامه بده 😂😂😅🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
ایول😂😂💔 @تـوت_فـرنــگــے    

عه ببخشید همگی ایشون قرصاشونو مصرف نکردن...☺😞💔


بچه جان با مردم چیکار داری اذیتشون میکنی بیا بریم عه😒🔪

از من تا خدا راهی نیست...فاصله ایست به درازای من تا من …و در این هیاهوِی غریب...من ، این من را نمیابم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز