2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه تاپیک میزنم که بقیه هم کمک کنن راهنمایی هم میکنم خوبه؟

حله

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
فاطی خیلی دوست دارم فمنیست خانم ها باشم نظرت چیه خوبه بده چطوریه 

از فمنیست خانم ها نمیدونم منظورت چیه ولی کلا فاز این فمنیستارو درک نمیکنم.

ببین منم یه خانومم و دارم همونجایی که اینا زندگی میکنن زندگی‌ میکنم

و اگه دختر توسری خور یا به اصطلاح بچه خونگی بودم نمیتونستم ۸ سال تک و تنها تو تهران زندگی‌کنم این یعنی خیلی بیشتر از همونایی که فاز فمنیست دارن با مشکلات دست و پنجه نرم کردم.

کلا به نظرم فاز مسخره و چرتیه.

البته یه چیزی هم که هست من کلا قاتی هیچ دسته و برچسبی نمیشم...

وقتی مسلمون شدم یه سریا حتی توی همین تاپیکای قبلیم بگردین پیدا میکنین گیر داده بودن که چه نوع مسلمونی شدم؟ شیعه یا سنی ام ، پیرو کی ام و ازین چرت و پرتا...

عقیده هرکی محترمه من کاری ندارم.

ولی خودم توی زندگیم به جایی‌ رسیدم که تحت هیچ شرایطی قاتی هیچ دسته ای نمیشم و به چشمم این تیم کشیا انقدر مسخرس که فقط یک هدف میتونه پشتش باشه اونم اینه که به مرور زمان لوث کردن و بی ارزش کردن همون موضوعیه که براش انجمن یا دسته تشکیل شده...

سوال دیگه ای داشتی بپرس

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
فاطی خیلی دوست دارم فمنیست خانم ها باشم نظرت چیه خوبه بده چطوریه 

اینم اضافه کنم که من برای هر عقیده ای که تا این لحظه بهش رسیدم اونقدر ارزش قائلم که حاضر نیستم با وارد کردنشون به این دسته بندیا ارزششونو کم کنم

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
از فمنیست خانم ها نمیدونم منظورت چیه ولی کلا فاز این فمنیستارو درک نمیکنم. ببین منم یه خانومم و دار ...

آره ناجوره و اصلا حرف و حدیث و داستان برا آدم داره همه شو بررسی کردم و حتی مردم به یه چشم دیگه به آدم نگاه میکنند ولی منظورم از این کار به خاطر این بود محدودیت دختران و تبعیض شدن زن و مرد تو کشورمون و این که جایگاه و ارزش زنان داره نابود میشه

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
🤣🤣🤣🤣🤣🤣میخوای ملت رو دیوونه کنی 

خیلی خوبه 🤣🤣🤣🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
آره ناجوره و اصلا حرف و حدیث و داستان برا آدم داره همه شو بررسی کردم و حتی مردم به یه چشم دیگه به آد ...

اروش زنا رو چی تعیین میکنه؟

مادر من خودش فاز فمنیست داره

هی میگه زنا سرکوب میشن ال میشن بل میشن

همین زنارو کی سرکوب میکنه؟ خود زنا!!!

من وقتی به عنوان یه دختر مجرد میتونم هم تنها زندگی کنم هم گلیممو تو جامعه از آب بیرون بکشم دردم چیه فازِ بدبختی و ضعیف بودن وردارم؟.

یه سری میان میگن فمنیستیم که ثابت کنیم با مردا برابریم!

این حرف خودش به اندازه کافی مسخره هست!

تو تا حالا شده سعی کنی به کسی ثابت کنی میتونی حرف بزنی؟؟؟؟

نه!

چون خب واضحه که میتونی حرف بزنی!

منظورم اینه که چیزی که هست، هست! چیو میخای به کی ثابت کنی؟

به نظر من اونا درون خودشون یه خلایی رو احساس میکنن که برای پر کردنش نیاز به تایید دیگران دارن.

وگرنه وقتی من خودم میدونم فلج نیستم چه اهمیتی داره که آدمای کور اطرافم وقتی دارم روی دوتا پاهام راه میرم فکر کنن ویلچری ام؟!

هدف فمنیست هم دقیقا یه همچین چیزیه

اثباتِ چیزی که هست!

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سی شارپ

نخود_فرنگی | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز