اروش زنا رو چی تعیین میکنه؟
مادر من خودش فاز فمنیست داره
هی میگه زنا سرکوب میشن ال میشن بل میشن
همین زنارو کی سرکوب میکنه؟ خود زنا!!!
من وقتی به عنوان یه دختر مجرد میتونم هم تنها زندگی کنم هم گلیممو تو جامعه از آب بیرون بکشم دردم چیه فازِ بدبختی و ضعیف بودن وردارم؟.
یه سری میان میگن فمنیستیم که ثابت کنیم با مردا برابریم!
این حرف خودش به اندازه کافی مسخره هست!
تو تا حالا شده سعی کنی به کسی ثابت کنی میتونی حرف بزنی؟؟؟؟
نه!
چون خب واضحه که میتونی حرف بزنی!
منظورم اینه که چیزی که هست، هست! چیو میخای به کی ثابت کنی؟
به نظر من اونا درون خودشون یه خلایی رو احساس میکنن که برای پر کردنش نیاز به تایید دیگران دارن.
وگرنه وقتی من خودم میدونم فلج نیستم چه اهمیتی داره که آدمای کور اطرافم وقتی دارم روی دوتا پاهام راه میرم فکر کنن ویلچری ام؟!
هدف فمنیست هم دقیقا یه همچین چیزیه
اثباتِ چیزی که هست!