2777
2789

@دختر_زیبا_خاص_38 سلااام چطورییی😁💔

یخ فروش جهنم 😂🤦‍♀️❌🔥💥🖤🥀                                  یک عدد دالتونزی هسدم😌🔪😂😂😠💔👊🏻😎قلب سیاهو رگای سنگی۔۔۔۔۔۔ روزای دردناک شبای غمگین♡♧◇♤《■》□●○\☆¿         اگه با نظرم مخالفی *ریپ نزن* من.پایه  دعوام😜🤏🏻💤 کاربری دست دو نفره👌🏻💜 ✨🦁🇮🇷🦁✨✨✨🇮🇷✨✨✨                          🦁🇮🇷   ✨   🦁🇮🇷✨✨🇮🇷🦁✨✨✨🦁🇮🇷✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨. ✨با افتخار نژاد پرستم❌🇦🇫❌  آی ام وِری رُک

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چته؟😂

هیچی حوصلم سر رفته ✌🏻😂😂🍭💔

یخ فروش جهنم 😂🤦‍♀️❌🔥💥🖤🥀                                  یک عدد دالتونزی هسدم😌🔪😂😂😠💔👊🏻😎قلب سیاهو رگای سنگی۔۔۔۔۔۔ روزای دردناک شبای غمگین♡♧◇♤《■》□●○\☆¿         اگه با نظرم مخالفی *ریپ نزن* من.پایه  دعوام😜🤏🏻💤 کاربری دست دو نفره👌🏻💜 ✨🦁🇮🇷🦁✨✨✨🇮🇷✨✨✨                          🦁🇮🇷   ✨   🦁🇮🇷✨✨🇮🇷🦁✨✨✨🦁🇮🇷✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨. ✨با افتخار نژاد پرستم❌🇦🇫❌  آی ام وِری رُک

یا ابرفرض چقد انلاین تو ای تاپیک هس(حالا ن ک خودم جزشون نیستم)

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
@دختر_زیبا_خاص_38   سلااام چطورییی😁💔

سلام عزیزم کم پیدایی عشقم 💚❤️

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
یا ابرفرض چقد انلاین تو ای تاپیک هس(حالا ن ک خودم جزشون نیستم)

میخام براشون بستنی بیارم همه آن شدن

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
سلام عزیزم کم پیدایی عشقم 💚❤️

😍😍😍😍😍خیلی کم میام😕چند روزه سرم خ درد میکنه اعصابم خوووورد میشه💔😂😂😂

یخ فروش جهنم 😂🤦‍♀️❌🔥💥🖤🥀                                  یک عدد دالتونزی هسدم😌🔪😂😂😠💔👊🏻😎قلب سیاهو رگای سنگی۔۔۔۔۔۔ روزای دردناک شبای غمگین♡♧◇♤《■》□●○\☆¿         اگه با نظرم مخالفی *ریپ نزن* من.پایه  دعوام😜🤏🏻💤 کاربری دست دو نفره👌🏻💜 ✨🦁🇮🇷🦁✨✨✨🇮🇷✨✨✨                          🦁🇮🇷   ✨   🦁🇮🇷✨✨🇮🇷🦁✨✨✨🦁🇮🇷✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨. ✨با افتخار نژاد پرستم❌🇦🇫❌  آی ام وِری رُک
پایه بازی هستی؟

بلهههه هستمممممم ✌🏻😁

یخ فروش جهنم 😂🤦‍♀️❌🔥💥🖤🥀                                  یک عدد دالتونزی هسدم😌🔪😂😂😠💔👊🏻😎قلب سیاهو رگای سنگی۔۔۔۔۔۔ روزای دردناک شبای غمگین♡♧◇♤《■》□●○\☆¿         اگه با نظرم مخالفی *ریپ نزن* من.پایه  دعوام😜🤏🏻💤 کاربری دست دو نفره👌🏻💜 ✨🦁🇮🇷🦁✨✨✨🇮🇷✨✨✨                          🦁🇮🇷   ✨   🦁🇮🇷✨✨🇮🇷🦁✨✨✨🦁🇮🇷✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨. ✨با افتخار نژاد پرستم❌🇦🇫❌  آی ام وِری رُک
میخام براشون بستنی بیارم همه آن شدن

نصفه شب بستنی نده رو دل میکنن 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
پایه بازی هستی؟

چ بازی؟

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792