2777
2789
عنوان

تا حالا...؟ 😐😂

167 بازدید | 25 پست

تو خیابون خوردین زمین؟

من امروز بازار سر پوشیده بودم پام لیز خورد پخش شدم هنگ کردم نمیتونسم بلند شم😐😐😂😂

دوتا دختر از خودم کوچیکتر انقد بهم خندیدن منم بلند بهشون گفتم نپوکین😐

و خدا.... ناب ترین لیلی دنیای من است🤍من به این حال بدی معتادم✌🏻💔به جنونی ابدی معتادم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من کلاس دهم که بودم موقع رفتن به مدرسه روی یخا سر خوردم و پخش زمین شدم😑

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

وای اره یبار

قشنگ  جلوی یه اکیپ پسر😕اصلا نمیدونم چرا خوردم زمین یهو

ستاره بخت ما،چراغ هواپیما بود.......:)   مثل مُرداب غَمگینی که نیلوفر  نداشت...حال من بَد بود اما هیچ کس باوَر نداشت!

ب جای خنده نمیشدبیان کمکت کنن بلندشی 

آره تخسم..!!!👈👑من واسه بستن بندکفشمم خم نمیشم پامومیارم بالا👑👈زیادشروورمیگن پشتم...👉بیخیااااال...!!!🖤🖤🖤همه،روازذهنم شستم یادگرفتم ازاین ب بعددستموبزارم روقلبم 💔وبگم خواهشاً خفه خودم میدونم چیکارکنم توفقط هیس🖤🖤واسه نگه داشتن کسی تلاش نمیکنم چون موندنی راهشوبلده رفتنی هم بهانه،شوپیدامیکنه...💘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز